655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Farlig, behandlingsdømt, udvist, flygtet. Farlig, behandlingsdømt, udvist, flygtet.

https://ekstrabladet.dk/112/kan-vaere-farlig-har-du-set-ham/7663357

25 årig, Tajedin Jamal Almohamad, som er dømt for flere hændelser, udvist, og istedet for fængsel har fået en behandlingsdom, har fået ULEDSAGET udgang fra et psykiatisk hospital.
Herefter er han forsvundet ud i det blå!

Det er jo ikke første gang man hører om det. Men hvad i alverden foregår dér?

Hvordan kan det lade sig gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Farlig, behandlingsdømt, udvist, flygtet.
  • #1   6. jun 2019 Cris7 ja hvis der gives uledsaget udgang til en person der takseres som farlig har jeg kun hovedrysten til det er helt væk smiley

• #2   6. jun 2019 Han bliver vel inviteret hjem på kaffe og kage smiley

• #3   7. jun 2019 Han er nok ude af Danmark, og det skal vi være glade for. Vi spare en masse rundbordssamtaler og en hær af oppassere og psykologer - uledsaget ?- helt bevist så er vi af med ham.

• #4   8. jun 2019 Ja Leon, han bliver nok inviteret på kaffe og kage hos de Radikale. smiley

• #5   8. jun 2019 #4

muftien Morgen Østergård står klar med te og små kamel hapsere efter han har fået ghetto beboere i stemmeboksen.

• #7   8. jun 2019 Alis

Tåbelig artikel, hvor politiet har fjernet både billede og navn og beder ud fra en beskrivelse som svare til 100 millioner andre om at hvis man har set ham kontakt politiet.

Nu kan man dårlig have krigs trauma når man er kommet til Danmark som 3 årig. Så skal man have en hukommelse som rækker langt ud i universet - måske på Mars.?

• #9   8. jun 2019 Min pointe er #3

At det rager mig en femøre - hvad han har af problemer det kan måske Mørtel og Co tager sig af eller Sverige som alligevel lukker ral og krat ind.

• #10   8. jun 2019 MIN pointe med indlægget er, at det er sket for mange gange, samt at når man får en behandlingsdom efter flere hændelser, og ikke kommer i fængsel, så er man farlig.

Alligevel får denne person lov til at komme ud, uden ledsager.

Når personen samtidig er dømt til udvisning, hvad mon så der sker?!

Er det mon idioter som giver tilladelse til det?

• #11   8. jun 2019 Nu har jeg siddet og kigget med fra sidelinjen, og intet overrasker mig i det Alis skriver.

Jeg skal bare passe på det jeg selv skriver nu, så jeg ikke ryger på frys, men lad mig sige det mildt: Alis er en arabisk sutteluder.

Kommentér på:
Farlig, behandlingsdømt, udvist, flygtet.

Annonce