640 visninger
|
Oprettet:
Gratis tandlæge i Danmark. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har snart mange ting jeg sådan vil råbe op om og en af de ting er at vi her i Danmark skal have gratis tandlæge og det jeg lægger op til er at alle i Danmark skal have de samme rettigheder inden for tandlæge som vores gæster - altså skal det også gælde danskerne (i ved alle dem der kaldes for indfødte) grundet at det jo gør ligeså ondt i din mund som i min og hvis vi får tandpine kunne vi jo gå hen og blive mundskabsfulde og det har jeg altså ikke lyst til - har du
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 52 Emner: 144 Svar: 2.242
De svage er sku politikerne der bliver ved med at importere dem og de udsatte er alle os andre der bliver røvet og voldtaget
En bruger omtaler dem konstant som traumatiserede uden at skænke det en tanke at hundredevis af danskere er ligeså traumatiserede efter mødet med disse (svage og udsatte) indvandrere
nov 2017
“altså skal det også gælde danskerne (i ved alle dem der kaldes for indfødte)”
Uretfærdigheden er nok tydelig for enhver og det er alene dette misforhold jeg kommenterer
nov 2017
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
dec 2014
dec 2014
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Hvis det er gratis, bliver folk ligeglade, og får bare fixet deres 60.000 kroners tandlægeregning på min bekostning.
Det synes jeg ikke er fair. Så skal statens måske give en procentdel i stedet for.
Jeg synes det er fint at flygtninge kan få lavet et tandeftersyn, med røntgen osv, op til en vis værdi. F.eks 3000-5000. De kommer uden store midler, og skal de laves, ja så må de jo ud på arbejdsmarkedet så de kan få råd til det, på samme vilkår som jeg. Jeg synes bestemt ikke det er fair, man kommer med rådne tænder og får lavet de store tandmakeovers i danmark.
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Men da jeg for nogle år siden, blev bekendt med at en fulderik gentagne gange havde fået ordnet sine tænder pga.slagsmål på den lokale pub, kom jeg i tvivl???
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Folk betaler i mange år til en boligforening for at få deres drømme sted at bo. Imens så eksproprierer kommunen ventelister så dem som har stået der i 40 år ryger helt ud eller nederst i listen på trods af en langt arbejdsliv for at give plads til flygtninge.
Det er ikke fordrende på at være venlig når man pisser på ens borgere og forfordeler achmad. Det er ligesom at give et signal til achmad at han er mere vigtig end danskere med 40 år på arbejdsmarkedet.
Jeg er bekymret for den her falden på halen for udefrakommende, som gør at folk bliver piz af - og urimelighederne samler sig som man kan læse alle steder.
de kommer til Danmark og Danmark sætter grundloven over styr i bare benovelse at vi har fået en masse indvandre som ikke engang kan stave deres navn på nogen sprog overhovedet. Pyt med at de kommer til Danmark med kone på 15 -17 år - men i Danmark kan kan ikke gifte sig under 18 år.
Jeg troede at lighed for loven er ukrænkelig - men det er den så ikke mere.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 85 Emner: 453 Svar: 3.626
Iøvrigt er det vanvittige priser som mange tandlæger tager, hvor det er meget billigere i Sverige, hvor omkostningerne er de samme.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 16 Svar: 521
Ja priserne for tandbehandling er fuldstændigt urimelige.
Jeg ved godt at det kræver halv dyre instrumenter, der skal vaskes ordentligt. Men en kontrol og rensning til 490 kroner der tager 20 minutter... Det er jo næsten 1500 i timen. Det er ret mange penge.
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Ja, tandlægerne er dyre, men det er øjenlægerne også.
En operation for grå stær på "Scandinavian Eye Center" i Hellerup, koster 12.500 pr. øje, varighed for operationen, 10-15 min.
Glostrup har ikke tid til disse øjenoperationer, og så er det jo også meget nemmere at sende folk på privatklinik til vanvittige priser, som skatteyderne betaler, men der er gratis kaffe og te.
dec 2014
Gratis tandlæge i Danmark.