Når politikerne fejler nr.3. Når politikerne fejler nr.3.
Ja i alt denne tale om hvad vores politikere gør forkert kunne jeg jo tage sådan ting op som hvorfor skal lejeboliger koste så meget og tænker på hvordan kontanthjælpsmodtager der bor i ghettoområderne jo i første omgang bor der fordi de har råd til sådan bolig og en kontanthjælpsmodtager bliver jo ikke rigere af at få en dyre bolig (så den regel om at en kontanthjælpsmodtager ikke må bo i en ghetto syntes jeg ikke om) så kommer der en anden regel og den består som jeg husker det i at man på det nærmeste skal have en ren straffeattest og jeg ved jo godt hvorfor de regelsæt er opsat - desværre rammer de mange uskyldige - for at få ramt på de rigtige og med tanken om hvor mange milliarder dette tiltag kommer til at koste kan man vel kun have en hoved rysten over for - især når det giver færre boliger.
og der kommer vi så hen til de hjemløse der bliver som jeg høre det flere og flere og det bliver jo ikke bedre med den ghettoplan og dem der er hjemløse får da ikke bedre kår før der bygges små og billig boliger og tror på at de fleste hjemløse vil stråle af glæde over en lille billig bolig og det uanset om det er koldt eller varmt - os der har en bolig kender disse ord øst vest hjemme bedst og ja tror de fleste hjemløse ikke selv har valgt at blive det - med eller uden sygdomme.
Men det meste i sådan tale er jo en drøm da de fleste politiker har nok i sig selv
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Næste gang du skal male soveværelse vil jeg foreslå en svag beige farve og så husk lige at få overmalet den røde vindueskant du glemte sidste gang
Bortset fra det tror jeg at hele kongeriget er enige i at lejeboliger er alt alt for dyre
Udbud og efterspørgsel udgør markedskræfterne, men staten har hovedansvaret for det er dem der skal sørge for at det sociale boligbyggeri følger samfundsudviklingen selvom det kan være uhyre svært i en tid hvor alle bliver skilt og vil bo alene
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
feb 2017
Følger: 10 Følgere: 2 Svar: 50
dec 2014
dec 2014
Når politikerne fejler nr.3.