{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Lad os prøve noget nyt. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tænker tit på hvorfor vi i Danmark ikke har steder i de forskellige byer hvor folk kan afprøve deres ideer - jeg er sikker på at der sidder mange der har en eller måske flere gode ideer inden i deres hoved.
Og en af de ting der stopper dem er at det koster penge at prøve og hvad siger i smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lad os prøve noget nyt.
  • #2   3. mar 2020 Hej Rosegirl ja bureaukrati er og kan være en langsomligt og dyr proces og skal vi sige jobcenter som ødelægger mere end de gavner smiley

• #3   3. mar 2020 Nu har jeg famè skrevet et laaaangt indlæg 3 gange, hver gang blev jeg smidt af Baboom, nu gider jeg ikke mere - godnat og sov godt !

• #4   3. mar 2020 Har alligevel ikke råd til min idè !

• #5   3. mar 2020 Leon for helvede, kl. er over 22, det er på høje tid, at du ser dyner smiley

• #7   4. mar 2020 Å.R. jeg tror nu ikke det er Baboom der ikke ønsker at det du skriver kommer ind der er en gang imellem en drille nisse smiley

• #8   4. mar 2020 Leon

Jeg tænker omgående på Uffe Elbæk når du taler om at gode ideer skal afprøves gratis.

Hvem husker ikke “ (Akademiet for Utæmmet Kreativitet) “ og “(Kaos piloterne)” som cirkusklovnen Elbæk stod bag.
    Som kulturminister fik han ansat sin mand og derefter beskyldt for nepotisme og derudover kritiseret for afholdelse af svinedyre arrangementer hvorefter han gik af og overlod ministeriet til Marianne Jelved.
    Alt sammen noget der har kostet skatteyderne dyrt.

Det er disse tanker jeg får når du taler om gode ideer der skal føres gratis ud i livet.
    Intet er gratis, måske for den enkelte, men så er der med garanti nogle andre der skal betale.

Beklager Leon, men jeg går ikke ind for statsbetalt promovering af gode ideer.
    Hvis man selv tror på projektet skal man også selv ofre hvad det koster for at føre det ud i livet - og er ideen så god som man tror kommer indsatsen jo mangefold igen smiley

• #10   4. mar 2020 Cody N jeg er jo for gode ting og gratis ting kan godt være gode ting og jeg kommer til at huske på den gang i år. 2000 sådan cirka der ringede jeg til et patientkontor for at fortælle om en god ide og den dame jeg talte med sage at det hørte hun dagligt og ej hvor jeg grinede og det var en af mine grønne ideer ide du ved en lille hustandsvindmølle der kunne sættes op uden for folks vinduer - de blev samme år gjort ulovlige igennem dansk folkeparti smiley

• #11   5. mar 2020 Rosegril hvor skrev du det - måske samtidigt med at jeg sad og trak mig i banditten - altså 3 timer + midt om natten smiley

• Elias J
    Elias J Tilmeldt:
    mar 2020

Følger: 9 Følgere: 1 Svar: 4
    #12   11. mar 2020 Ville nu være rart hvis cannabis blev legaliseret! smiley Kunne være rart at købe lovligt fra hjemmesider som https://cbdforum.dk , sanahemp, endoca, nordicoil osv her i Danmark...

Kommentér på:
Lad os prøve noget nyt.

Annonce