Pandemi - Krigs/Statsobligationer. Pandemi - Krigs/Statsobligationer.
Ja vi har alle opdaget det og mange bliver ramt på økonomien endog så hårdt at de kan gå konkurs og det måske samtidigt med at de skal kæmpe imod virus eller andre grimme sygdomme - lige nu ser jeg mange sygdomme i et større sammenhæng.
Og hvad vil ikke være bedre end at staten Danmark og lande general lavet en stats/krigsobligation hvor alle der havde en skilling kunne være med - jeg kan sikkert godt finde en lille skilling.
De barske damer har talt - Leon vil de kvæle da han ikke tænker på andre - men det er jo netop det jeg gør.
Og sådan obligationer var jo en succes under 2. Verdenskrig og vist nok også under 1. Verdenskrig - nu forgår den krig så imod den coronavirus.
Det indsatte billede skulle være noget smukt så det blev denne genbrugssag.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Det er lidt hysterisk at sammenligne Corona med 2 verdenskrig.
Medicinal industrien mangler ikke penge i forskning af Corona -
Vi så jo tydelig Mette Fupnummer prøvede at fedte den af på borgere i det private. De blev så nød til at ratificerer tidligere aftalte - så det blev til at ansatte i det private selv betaler for de 5 første dage efter de sendes hjem.
Imens man på svinsk måde lod de offentlige ansatte gå fri som de stadig gør - Møgbeskidt måde stadig at pisse på de private ansatte.
De firmaer kan kun få lov til at vente med moms og skat i en periode - men regningen kommer en dag, så jeg kan ikke lige se logikken.
Jeg vil sige til de små virksomheder som lukker helt ned. Fyr folk så de er dækket fra dag 1 og ikke høre på det pis fra den røde idiot - som i bund og grund bare sender regningen til befolkningen i det private, fordi de har taget for let på tingene, på trods af masser af seriøs info.
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Leon
Nej det er ikke fiktive penge, for de penge du har på din konto er dækket af fysiske penge som ligger i Nationalbanken.
Du behøver ikke være bange for dine penge lige pludselig forsvinder fra banken da Nationalbanken er garant for alle indskud og indstående på op til 750.000 - kr.
dec 2014
Pandemi - Krigs/Statsobligationer.