{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Åbningstider {{forumTopicSubject}}

Man mener at man skal suspenderer lukkeloven i en tid hvor der er brug for at sprede kunder til flere butikker.

Normalt er der flere store supermarkeder som lukker på helligdage og det vil man gøre op med i disse tider....

For mig at se behøver man ikke suspenderer lukkeloven da flere jo ikke køber ind i stor stil til påske - det ville jo også være idiotisk at mødes til påskefrokost uden at ane om en er smittet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åbningstider
  • #1   28. mar 2020 Jeg tror nærmere at det er et indirekte forsøg på helt at afskaffe lukkeloven. Sådan lidt af bagvejen.

Der er alligevel ikke mulighed for store påskefrokoster. Mange der har mistet deres arbejde vil nok også sætte deres forbrug ned nu.

Så er der jo også lige de ansatte som absolut ikke ønsker det.

Ikke mindst har flere størrere supermarked fortalt om at de grundet sygdom m.m. ikke har folk nok. Så det giver ikke rigtig mening.

• #2   28. mar 2020 P.t. er der nok ikke brug for fyldte indkøbsvogne, bl.a. inviterer ansvarlige mennesker vel ikke hytten fuld i Påskedagene, som førhen hvor folk handlede om onsdagen før Påske, som om der var en forstående hungersnød, og var man havnet på Føtex tagparkering, kunne man dårligt komme derfra,

Situationen er en anden nu, men måske alligevel godt, hvis man måske kan få spredt handelen en lille smule?

• #3   28. mar 2020 Det er meget spooky....

Da jeg arbejdede på apoteket, blev vi bestormet af folk om onsdagen inden påske.
    Jamen gudfader, der åbnes igen på lørdag.

Vi er sgu et underligt samfund, i den retning.

• #4   28. mar 2020 Jeg tror nu mere at det er fordi de "store" vil have større del af kagen.
    De små har i forvejen åbnet alle dagene året rundt, alt handler om omsætning - fjernes lukkeloven dræbes der flere af de små dagligvarer butikker, hvilket går ud over de mange små lokalsamfund rundt i landet.

• #5   28. mar 2020 Jeg ved sgu ikke.... Det var Salling Group der ønskede disse tiltag. (Bilka, Føtex og Netto).
    I forvejen holder 330 Netto butikker åbnet hele Påsken, men ham fra Salling sagde at salget fordobles 2-3 gange i påsken i Netto. - Derfor vil han gerne holde de andre forretninger mere åbent, så der ikke kommer flere mennesker end butikken kan klare.

Kommentér på:
Åbningstider

Annonce