{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Fantastisk regering!!! {{forumTopicSubject}}

Selv som DF´er føler jeg mig tryg....

Ved ikke om jeg stemmer på socialdemokratiet næste gang, men hold kæft hvor er de dygtige på alle ministerposterne.

Vi får alle de informationer vi behøver...

Gad vide om Venstre kunne have leveret det, jeg tvivler.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fantastisk regering!!!
  • #1   30. mar 2020 Mette og de øvrige lytter nok til 'Corona-generalens-råd, og det gør hun/de klogt i. smiley

Brostrøm er fabelagtig til at kommunikere, så vi både føler os oplyste og trygge, der bli'r ikke fejet noget ind under gulvtæppet.

Mange har netop fulgt rådene, netop pga. hans høje troværdighed og respektable adfærd. smiley

Med sådan en utroværdig slingrefis, som amerikanerne må nøjes med, som Trump, ville vi ha' været på herrens mark.

• #2   30. mar 2020 Madonna.

Skal jeg drille lidt?

Søren Brostrøm er gammel kommunist. smiley

• #3   30. mar 2020 Ved det godt, Greve, men det er mange gange de bedste læger, og uanset politisk ståsted, så er han bare en skøn mand. smiley

• #4   30. mar 2020 Madonna.

Enig. smiley

• #5   30. mar 2020 Husk lige på, at det er et enigt folketing der står bag Mette Frederiksen !

• #7   30. mar 2020 Å.R.

Jeg ved da godt det er billige point, men der er jo heller ingen der tør stemme imod regeringens forslag.

Men det er stadigvæk godt arbejde.

• #8   30. mar 2020 Ja er helt enig hun gør det godt men de står jo sammen som resten af Danmark - dejligt.

• #10   31. mar 2020 Ellehammer...ham flypioneren, der døde i 1946???

Lækkert udsagn for øvrigt, som måske passede dengang, da man havde en balje og et vaskebræt.

• #12   31. mar 2020 Nu skal vi lige vente lidt, inden staten begynder at stille en statue op af Mette Fup på alle Rådhuspladser i Danmark og i kolonierne i udlandet.

Jeg så hellere at man opstiller en statue af den som har de største nosser i at forbyde al indvandring, og flygtninge til Danmark - med krav om selvforsørgelse. Faktisk ville jeg opstille en statue på hvert gadehjørne i hele Danmark - faktisk lige midt i et gadekær hvis det findes mere.

I dag kan flygtninge pisse over grænsen som smittede og man står med åbne arme - kys og kram. Nogle lande kræver en sundhedsattest - jeg så hellere en IQ test. Så ville vi få de rigtige atomfysikere som Danmark sukker efter.

• #13   31. mar 2020 Polysl en IQ test så vil jeg blive smidt ud af mit land så det lyder sku ikke godt smiley

• #14   31. mar 2020 Polysl.

Altså, jeg gider ikke se på en statue af Rasmus Paludan på hvert et gadehjørne.

• #15   31. mar 2020 *******BREAKING NEWS*******

Fup regeringen vil nu giver alle over 65 år en vaccination mod lungebetændelse - der hvor den halter er at Corona ikke er en bakterie - men en virus, så i grunden så giver den ingen mening.

Det sjove er at dem i den udsatte gruppe som man vil vaccinerer er dem som i forvejen er vaccineret mod influenza - som har vist sig også hjælper mod lungebetændelse på mange. Jeg er selv den som får min vaccination mod influenza og jeg har ellers haft min del af lungebetændelser, både kolde og varme. Men siden har jeg ikke haft en eneste.

Så jeg er et stort ??????

• #16   1. apr 2020 Jeg har fået begge dele, og det virker !

• #17   1. apr 2020 Å.R

Der er ingen videnskabelig forskning, at får man begge dele, så risikerer man ikke alvorlige følger af en Corona virus.

Sidste år døde 1700 af influenza som er et enorm antal hvis man ser det i lyset af hvor mange der er døde af Corona ( 90 indtil nu) - der er ca 141 pr. måned.som dør af influenza. En del af de 90 ville nok alligevel dø af influenza.

• #18   1. apr 2020 Jeg blev vaccineret med Prevenar, for et par år siden, det er en pneumokok vaccine, men den virker nok ikke mod Corona, det er der i hvert fald ingen evidens for.

Kommentér på:
Fantastisk regering!!!

Annonce