Forbyd marked med vilde dyr! Forbyd marked med vilde dyr!
https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/fn-opfordrer-til-forbyde-dyremarkeder-derfor-kan-farlige-vira-udspringe-derfra
FN opfordrer at man forbyder markeder med vilde dyr.
Disse markeder burde have været forbudt forlængst. Selvom corona virussen ikke skulle stamme derfra, så er der stor mulighed for en masse andre smitsomme sygdomme vil blive ved med at give problemer.
Jeg mener at man først og fremmest skal forbyde disse markeder grundet dyrene. De bliver behandlet så bestialsk og lider frygteligt.
Det ville være godt, hvis det kun var dem som sælger disse dyr der blev smittet og døde, så ville der i det mindste være lidt positvit ved det.
Jeg ville ønske at man hurtigt kunne komme dette til livs, fængsle disse handlere, så det bliver gjort meget klart at det skal stoppes.
Hvordan ialverden kan man få disse lande til at stoppe det?
dec 2014
Følger: 10 Følgere: 71 Emner: 153 Svar: 3.755
Kineserne er nogle svin over for dyr.
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 463 Svar: 3.732
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 463 Svar: 3.732
https://www.avisen.dk/elefanter-i-livsfare-kan-sulte-ihjel_594588.aspx
dec 2014
De har også en reklame på tv2 med mishandlede tigre, bjørne og aber, og jeg skruer væk med det samme. - Jeg behøver jo ikke at se det, for jeg ved det jo i forvejen.
jan 2019
Følger: 7 Følgere: 31 Emner: 84 Svar: 586
Og vi har også herhjemme overværet, hvordan de piskede elefanter i et lille cirkus i provinsen herhjemme...
Ude i verden har de ikke det samme forhold til dyr, som vi har har...
Men det er skammeligt.
dec 2014
Så for at more sig, fjernede man kløerne og tænderne på bjørnen, der ovenikøbet var bundet til et træ, hvorefter man pudsede en flok dræberhunde på den.
Bjørnen kunne ikke andet end at prøve at slå dem væk, medens den pissede af skræk.
Resultatet var givet på forhånd.
Disse mennesker og alle bryllupsgæsterne, skulle have samme bekomst.
Forbyd marked med vilde dyr!