414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Forbyd marked med vilde dyr! Forbyd marked med vilde dyr!

https://www.dr.dk/nyheder/viden/kroppen/fn-opfordrer-til-forbyde-dyremarkeder-derfor-kan-farlige-vira-udspringe-derfra

FN opfordrer at man forbyder markeder med vilde dyr.

Disse markeder burde have været forbudt forlængst. Selvom corona virussen ikke skulle stamme derfra, så er der stor mulighed for en masse andre smitsomme sygdomme vil blive ved med at give problemer.

Jeg mener at man først og fremmest skal forbyde disse markeder grundet dyrene. De bliver behandlet så bestialsk og lider frygteligt.

Det ville være godt, hvis det kun var dem som sælger disse dyr der blev smittet og døde, så ville der i det mindste være lidt positvit ved det.

Jeg ville ønske at man hurtigt kunne komme dette til livs, fængsle disse handlere, så det bliver gjort meget klart at det skal stoppes.

Hvordan ialverden kan man få disse lande til at stoppe det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbyd marked med vilde dyr!
  • #1   9. apr 2020 Hvis Adam og Eva havde været kinesere, havde de ædt slangen i stedet for æblet.

Kineserne er nogle svin over for dyr.

• #2   9. apr 2020 De bruger samme måde i Thailand, og flere andre asiatiske lande.

• #3   9. apr 2020 Mange vilde dyr der lever i fangenskab vil dø, når der ikke er nogen turister er de blevet en udgift istedet for en indtægt for ejerne.

https://www.avisen.dk/elefanter-i-livsfare-kan-sulte-ihjel_594588.aspx

• #4   9. apr 2020 Søde Cris, jeg åbner ikke linket, for jeg er så ked af det på dyrenes vegne, og vil ikke sidde her og tude.
    De har også en reklame på tv2 med mishandlede tigre, bjørne og aber, og jeg skruer væk med det samme. - Jeg behøver jo ikke at se det, for jeg ved det jo i forvejen. smiley

• #7   9. apr 2020 Da mit ældste barnebarn var blevet student, inviterede jeg hende til Sunny Beach, og da vi sad i et lille tivoli tog, trak de rundt med en dopet bjørn i et halsbånd.

Og vi har også herhjemme overværet, hvordan de piskede elefanter i et lille cirkus i provinsen herhjemme...

Ude i verden har de ikke det samme forhold til dyr, som vi har har...

Men det er skammeligt. smiley smiley

• #8   9. apr 2020 Jeg læste engang at man ude på landet i Pakistan, til bryllupper købte en tam bjørn, som regel fra en tigger, der havde brugt den som dansebjørn.
    Så for at more sig, fjernede man kløerne og tænderne på bjørnen, der ovenikøbet var bundet til et træ, hvorefter man pudsede en flok dræberhunde på den.
    Bjørnen kunne ikke andet end at prøve at slå dem væk, medens den pissede af skræk.
    Resultatet var givet på forhånd. smiley

Disse mennesker og alle bryllupsgæsterne, skulle have samme bekomst. smiley

Kommentér på:
Forbyd marked med vilde dyr!

Annonce