331 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Mjølnerpakken. Mjølnerpakken.
Ja læste hurtigt om hvordan beboerformanden i mjølnerpakken sammen med nogle beboer vil stævne staten for diskriminering men jeg må dog sige at de nu begynder på sådan korstog når først skulle ryde op i egen rækker jeg kan nemlig forstå at en del af ungdommen står stærkt inden de ikke så lovlige erhverv og andet.
Hvis jeg var beboerformand i mjølnerpakken vil jeg sammen med alle de fredelige beboer samarbejde med politi og resten af det offentlige system - altså sådan at der var fred og ro og de fleste kender vel godt talen - at man ikke skider i egen redde
0 synes godt om
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Den sharianisse har været i Danmark siden 80'erne, og render stadig rundt i nattøj og ligner en som har forlagt sin garderobe. Han er formand for "Lille Libanon" og ikke magtet at holde styr på utallige eksempler på: vold, voldtægter, stenkast mod ordensmagten og brandbiler, og ambulancer.
Det mest morsomme er at han er tilhænger af hit prut thair og som sådan stærk tilhænger af at islam er magten udenom det demokratiske samfund. Nu vil han bruge de demokratiske regelsæt for at blive - det kalder man djævle som taler med 2 tunger. Den kolbøtte burde slet ikke have taletid i noget som helst dansk medie - da han med sin indstilling har frasagt sig de demokratiske regler.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Mjølnerpakken.