591 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Er i holdt op med at vaske hænder. Er i holdt op med at vaske hænder.

Ja jeg syntes at forstå at corona er på vej i en ny bølge grundet folks ligegyldighed - nogen vi feste andre vil rejse og mange er Gudskelov for økonomien kommet på arbejdet igen.
Men kunne fornuften ikke sejre og tænker i at folk kunne stå i kø ved håndvaskene så hygiejnen da bare et sted var i orden og vil udluftning hele tiden ikke være en god ide - her hvor jeg bor respekteres alle og da især dem der høre til den svage gruppe den høre jeg så med i (det ved jeg kun fordi der er blevet ringet til mig) men det tager jeg ikke hensyn til så heller dø oprejst hvis det kom der til - i ved heller et liv med indhold end at glo ind i en væg.
hvad siger i eller holder i alle sommer ferie smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er i holdt op med at vaske hænder.
  • #2   24. jul 2020 Jeg gør som jeg altid har gjort - og undgår sorte negle. Og så undgår jeg dem som hoster blod op. smiley

• #5   24. jul 2020 Hello Kitty hvad gør du så vasker tøj smiley

• #7   25. jul 2020 Hello Kitty jeg vasker det hele smiley

• #10   26. jul 2020 Alis

Jeg har bestilt en dykkerdragt som jeg vil rende med til nytår, så må jeg se om jeg skal bestille en rumdragt - bare for at være på den sikker side.

Alternativet er at banke brædder for alle vinduer og døre og leve af mit overlevelses kit som alle normale altid har, hvis der sker noget alvorligt -

Overlevelses kit findes også til curling unge, den består af kamel mælk i en helvedes masse sutteflasker.

• #12   26. jul 2020 Jeg er da total ravende ligeglad hvad andre gør, Det er ikke mit ansvar. Jeg pointerer bare at jeg ikke vil pakke mig ind når det stort set ikke har nogen som helst effekt.

Hvad fanden hjælper det at bære mundbind når folk ikke spritter hænder og tager fat i indkøbskurven lige før de har pillet sig i næsen eller raget sig i skridtet. Næ lad os da for helvede få corona så det kan overstået. Flere i familien har haft det som har påvirket som som en mild snue og ubehag og hostet.

Har du nogen garanti at nogen med corona tager en varer og stiller den på plads? Hjælper det at have mundbind på?

Laver man en opsummering så er der reelt kun 9 døde udelukkende af Corona - alle andre har haft sygdomme i forvejen. Der dør 1600 om året i Danmark af influenza - det giver ingen overskrifter.

• #14   26. jul 2020 Alis C jeg respektere dem der ikke ønsker anden kontakt end den på de 2 meter og ligeså er jeg enig i at vi skal undgå en ned lukning af Danmark igen da det koster kassen og ja hvor meget mon et menneskeliv sættes til i penge smiley

• #15   26. jul 2020 Alis C ja Gudskelov for at vi kan nøjes med at se hvordan lig smides op i lastbiler og køres ud i en massegrav - Danmark er også et lille land i forhold til andre lande.

• #16   26. jul 2020 Alis #9

Hvad skal du bruge mundbind til?

Kommentér på:
Er i holdt op med at vaske hænder.

Annonce