615 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Igen Nej tak til barnebrud. Igen Nej tak til barnebrud.

Ja jeg så lige hvordan Røde Kors ansatte også er inddraget i sagen om barnebrude og jeg giver nu stadigt Inger Støjberg ret i at det hun gjorde så de blev skilt fra deres mand er helt ok.
Og jeg har jo set hvor hysteriske kvinder kan blive og tænker på at de jo er opflasket med at manden er familiens overhoved og ja religionen gør det jo så ikke bedre.
og det ener sku med at blå blok får min stemme næste gang - grundet at rød blok ikke kan sige fra og der er jo mange ting.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Igen Nej tak til barnebrud.
  • #1   28. aug 2020 Leon

Jeg tror snarere man skal kigge på det kulturelle end det religiøse. Men nu kan ingen - og jeg siger ingen, blande sig i arabiske lande - de får ikke en fod til jorden. Verden kan komme med lige så mange fordømmelser som der kan skriver på en 1000 siders blok fra bog og ide. Det rager dem en papskid. Vi kan kun reagerer på hvad der sker i Danmark.

• #2   28. aug 2020 Polysl det kan godt være at vi ikke kan blande os i hvordan de lever i de arabiske lande - men i Danmark gælder dansk lov og ret smiley

• #4   28. aug 2020 Alis C jeg kan forstå at du mener at det er ok hvis et barn er sammen med en voksen og at det så er ok hvis de er gift og kommer som flygtninge til Danmark - du må rette mig hvis jeg tager fejl.

• #5   28. aug 2020 Alis C jeg ser det som at Inger Støjberg har beskyttet de barnebrude imod overgreb.

• #7   28. aug 2020 Alis C når der er et barnebrud er det et for meget så Inger Støjberg har gjort det rigtige.

• #9   29. aug 2020 Alis C tvangsægteskaber jaaaaa og vi ved da ikke hvornår et ægteskab er tvang eller ikke tvang og det kan godt være at de har et stykke papir - men det kunne jo ligeså godt havde været en lotto kupon og ja jeg er nu ret sikker på at de fleste politiker på Christiansborg har et eller andet hvor deres troværdighed vil kunne sættes på prøve - det kommer jo an på øjnene der ser og øren der lytter.

Kommentér på:
Igen Nej tak til barnebrud.

Annonce