583 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Udvigelse af græsk territorium kan starte krig Udvigelse af græsk territorium kan starte krig

Det er selvfølgelig Erdogan, som varsler. Jeg vil håbe, at EU træder i karakter, og viser, hvem der bestemmer i græsk territorium. Og så vil jeg håbe, at Tyrkiet aldrig kommer med i EU, Tyrkiet er ikke et europæisk land, de hører til Mellemøsten.

https://jubii.dk/nyheder/tyrkiet-advarer-udvidelse-af-graesk-territorium-kan-starte-krig/44c0a822937033ffad008cafe04267

Og ja, det kan da ikke komme bag på mig:

https://nordjyske.dk/nyheder/tyrkere-i-fiskerbaade-soeger-asyl-paa-graesk-oe/a37f3700-b969-36dc-8c33-ef036de023c2?ut

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udvigelse af græsk territorium kan starte krig
  • #1   30. aug 2020 Nu kan man jo ikke bare sige at man flytter skellet....

Det ville svare til at din nabo siger at...jeg flytter lige skellet fordi der er store mængder naturgas på din grund.

Jeg mente ellers at skellet mellem lande har en bremme af international farvand - og det kan man jo ikke bare beslaglægge.

• #2   30. aug 2020 Jeg kigger lige med fra siddelinjen smiley

• #3   2. sep 2020 OK - nogle dage siden, jeg har været her og ligeledes har hørt nyt, så det kan nok bare være en skrækkampagne - jeg har ikke hørt nogen kanoner blive skudt af smiley

• #4   2. sep 2020 Jetset de er mere udspekuleret de sender bare en masse "turister "

• #5   3. sep 2020 Tyrkere og grækere, de har vidst aldrig elsket hinanden. Men jeg kan helt ærligt ikke se, hvordan tyrkerne vil mene, at de har noget at gøre mellem Cypern (syd) som er græsk og Kreta, hvor de mener, der skulle være gas.

"Turister" - han har jo fået en bunke EU-penge mod, han beholder dem selv, men de er ikke til at regne med.

Kommentér på:
Udvigelse af græsk territorium kan starte krig

Annonce