338 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Eftersøgte. Eftersøgte.
Ja i disse IT-tider ser jeg flere og flere eftersøgte og der er jo mange som bliver slået op på FB og dem der bliver eftersøgt som er bortgået af en eller anden grund ser jeg som en falliterklæring af rang og især når mange først findes når de er døde og tænker på alle de ting der kan bruges til hjælp nu til dags - men det er nok bare mig der er blevet gammel og betænk som.
0 synes godt om
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
IT er baseret på data, og har man ingen data så kan man ikke bruge IT til noget.
NE snyder for 1 milliard - bruger sit rigtige pas til at komme til f.eks. Tyskland. Her skaffer han sig et falsk pas og rejser til et land uden udlevering. Personen i det land må så stadig leve under radaren for ikke at gøre sig bemærket - men stadig have et fedt liv.
Det er faktisk nemt. Man skal så sørge for ikke at på nogen måde tidligere at myndigheder har personens fingeraftryk eller DNA. Fingeraftryk i det falske pas kan autogeneres - så er myndigheder i besiddelse af hans falske pas med forfalskede fingeraftryk så kan de ikke gøre nogen da på gældende land ikke har nogen udleverings aftale. Det låser pågældende til det land, men mon ikke personen er ligeglad?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Jeg læste for længe siden en pige på 14 år som fik nok at hendes forældre slet ikke havde tid til hende - så hun pakkede sine ting og forsvandt i 3 mdr - hvor hun boede hos nogle af de her husbesættere som florede på den tid. Hun blev så til sidst fundet - da hun sås i en gågade og var ved at tigge. Husbesættere blev spurgt hvorfor de ikke anmelde hende? svaret var: hvorfor skulle vi det?
Hvad der så siden er sket for pigen ved jeg ikke. Men der er rigtig mange grunde til at folk forsvinder og behøver ikke være pga. psykiske problemer.
Man behøver ikke at være psykolog for at forstå pigen, og man behøver ikke at være psykolog for at opdage der er noget galt som forældre - når hun er rodet i i ballade i skolen, og privat. Men det er så også svært for forældre at forstå pigen hvis hun lukker ned, og ikke vil den samtale som kunne afdække problemet.
Mange forældre forstår ikke at børn ikke selv kan passe sig selv og sætte grænser, nu hvor de selv har travlt med job, fitness, løbeture eller andet hvor barnet ikke er involveret.
Jeg tror ikke at man nogensinde har set så mange børn med store bogstav sygdomme som psykologer kan komme på og gøre børn syge selvom de faktisk ikke fejler en skid, men det er forældre som er syge i hovedet.
Men noget er galt når så mange specielt unge piger forsvinder.
dec 2014
dec 2014
Demente som bliver væk kan kun være plejehjemmets skyld, ingen andre - man elsker at give antal skylden for så er det slet ikke så galt når den demente findes død. Vi kan høre at vi har fulgt alle procedure og beklager at en er undsluppet - vi vil fremover se på vores procedure. - så er den ged barberet. Ingen ansvar - alle har gjort alt efter loven - men som jeg ser det så giver loven ikke adgang til en låst dør - hov...var den ikke låst. Hvem kan man nu give skylden? Det er sgu nok elektrikeren som glemte at låse da han skiftede en pære.
dec 2014
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Der findes vel snart ikke flere ægteskaber der holder livet ud.
Familier med to fædre el. to mødre el. en alenemor el. en alenefar.
Et hav af sammenbragte børn der vidner om et hav af forliste ægteskaber.
Børn der vokser op med forkvaklede sex orienteringer, ocd, ADHD, selvmordstanker, mindreværd, depressioner og misbrug m.m.
Parforhold hvor man vil bo hver for sig så man ikke er afhængige af hinanden - hvad fanden sker der lige
Verden er sku gået helt af lave og man føler sig nærmest svineheldig når ens børn og børnebørn er velfungerende uden diagnoser og afvigende orienteringer
Jeg ved ikke hvordan man kan ændre den udvikling, men faktum er at den er helt gal med familiestrukturen
dec 2014
Eftersøgte.