Det nye prisvindene Psykiatrihospitalet i Slagelse. {{forumTopicSubject}}
Ja overskriften fortæller jo alt og jeg skriver jo i vrede - men det kan jo også være der hvor folk er skarpest.
Lad mig fortælle jer om dengang jeg skulle ud til samtale på det nye psykiatrisygehus og det blev hurtigt og kort og det forgik udenfor og en af de få ting jeg fik sagt var - HVEM PRØVER I AT HOLDE UDE - der efter kørte jeg hjem.
Anden gang jeg kom der ud til samtale forgik det mere eller mindre også uden for - jeg kunne dog sammen med min søde psykiater gå hurtigt ind og ud igen efter få minutter (man skal jo huske på at det ikke er psykiaterens skyld jeg er syg ej heller er det psykiaterens ide hvordan et designer psykiatriskhospital bygges) .
Jeg sad kort her på nettet og så den ene overskrift om hvordan psykiatrihospitalet har vundet flere priser grundet det fine design og tænkte så på hvad der er bedst at skide i et designer wc eller bare et wc og jeg kom til den konklusion at et wc er og bliver et wc.
Jeg kunne jo se at der skulle være plads til 190 psykisk syge patienter (ej hvor flot) men det hjælper jo ikke noget hvis de 189 skal lukkes inde på deres værelse grundet en voldeligt psykisk syg patient eller at de andre 189 skal medicineres så de fiser rundt som en zombie på gangen (kommer til at tænke i filmen Gøgereden).
Jeg er snart færdig og må sige at et Psykiatrihospital ikke skal måles på størrelse eller design - men på hvordan de psykisk syges forløb afsluttes + et godt arbejdsmiljø - det hele hænger sammen i det store univers hvor det ikke hjælper at blande pære og bananer.
Hvem husker ikke de gamle psykiatri afdelinger hvor pladsen var trang - men hvor alle kunne komme til og frem.
Jeg bliver dog aldrig selv rask -også selvom psykiatrien måtte afslutte mig grundet for stor arbejdsbyrde og ja de fortalte mig at jeg intet problem vil have angående min tossemedicin men det har på det nærmeste været et problem siden men det har sku været op ad bakke siden (nok derfor LØVEN er vågnet op og brøler over et psykiatrihospital til over en milliard kroner) men derfor kan jeg jo godt have et liv.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Det nye prisvindene Psykiatrihospitalet i Slagelse.