587 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jeg sendte en mail til SF D.16/12-2020. Jeg sendte en mail til SF D.16/12-2020.

Ja jeg sendte en mail til dette parti der fik min støtte og medlems skab så det var vel enlig fair at det var der min mail blev sendt hen D.16/12 - 2020 - men her 21 dage efter har jeg intet hørt så min konklusion må være at de vil skide på folket - dog ønsker de gerne betalende medlemskab - det er så slut her fra og jeg husker hvordan jeg ringede til Dansk Folkeparti og fik en god service hvis jeg havde nogle spørgsmål og jeg var eller er ikke medlem af Dansk Folkeparti.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg sendte en mail til SF D.16/12-2020.
  • #1   6. jan 2021 Måske du skulle sende din mail til lokal afdelingen, hvis du ikke har gjort det. Hovedafdelingen får sikkert tusinde af mails, så de prioriter nok.

• #2   6. jan 2021 Polysl prioriter ok det må så være generalerne der kommer først og tror på at de forskellige måder at kontakte politiker og andre har haft trange kår i disse corona tider - men der findes andet end corona og ellers tak for din tale smiley

• #3   6. jan 2021 Hvis dit skriv handler om noget specifik, så send den også til den person, som du ønsker svar fra smiley

• #4   6. jan 2021 Jetset det er nok fordi jeg på visse områder er ret naiv og jeg gemmer jo altid det jeg har sendt og får jeg så ikke noget svar tager jeg det som om det parti og deres politiker har for travlt med at pudse deres glorie udad til og som sådan ikke er noget for mig.

Kommentér på:
Jeg sendte en mail til SF D.16/12-2020.

Annonce