567 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Medicinsk uvidenhed. Medicinsk uvidenhed.

Ja jeg sidder og prøver på at drikke mig en skid på så kan komme op forbi min psykiater da ene af de mediciner jeg normalt har fået få omkring 3.år siden pludseligt kom indunder et regelsæt som gør at læge eller psykiater skal se en - netop den medicin har været årsag til at jeg har kunne have et live uden for min lille verden - den består da endnu.
Men at vi i min verden har folkevalgte politiker som intet aner om hvad de lovgiver ser jeg som meget tåbeligt for du kan jo ikke være med til at lovgive om noget man ikke har forstand på.
Når men jeg tror altså heller ikke at jeg får kommet op til psykiateren da jeg nok ikke er desperat nok til at sidde og morgen hygge drikke på tid og føler mig bare så dum når man skal prøve at tvinge sig selv til at drikke.
Jeg vil godt sige til jer som læser at i kunne sætte det op imod en der har araknofobi som så skal sidde stille ved siden af en edderkop eller tage en der har klaustrofobi og lukke personen inde i et lukket rum/elevator.
Ja på det indsatte billede kan i se noget af min morgenmad og ikke lige min kop kaffe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Medicinsk uvidenhed.
  • #2   7. jan 2021 Claus G tak for de gode råd og ja det kunne godt være at jeg kunne forsætte med at drikke den vodka men nej jeg har det netop som du siger det ikke særligt godt med at drikke imod min vilje og vodkaen gemmes til en god lejlighed - men det er sku en falliterklæring af rang at jeg skal tænke sådan.

• #4   7. jan 2021 Claus G du er bare så ret - men det er jo der hvor man mangler den vigtigste medicin at man opdager hvor vigtig den enligt er - men ligeså rolig folk ser og høre mig ligeså svært er det for mig uden den medicin at komme op til min læge eller psykiater - da jeg er inde i dårlige tider og folk kan ikke se det på mig - du ved den rolige positive person der altid er glad smiley

• #6   7. jan 2021 Claus G jeg er piv ringe til sprog men jeg syntes at kunne forstå budskabet og er blevet bedre til at læse sprog + at stave det danske sprog smiley

• #8   7. jan 2021 Claus G tak og det jeg se var kommet til i min oversættelse smiley

Kommentér på:
Medicinsk uvidenhed.

Annonce