{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

Hvordan kan Goldman Sachs det. {{forumTopicSubject}}

Ja læste lige om hvordan den Amerikanske bank Goldman Sachs har opkøbt rigtigt mange ejendomme i Jylland og der tales om milliard indkøb - mon det så er for de selv samme penge som de snød Danmark for dengang de fik foræret DONG for småpenge og jeg kunne så spøger om - hvordan kan en bank eller andet med så dårlige rygte lave opkøb af x-antal mange ejendomme i Danmark og kan lejer have grund til frygt for deres lejemål på en eller anden måde ikke stiger - bliver lavet til andelsboliger - ejerbolig eller bare revet ned så andet kan bygges.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan Goldman Sachs det.
  • #1   8. jan 2021 Goldman Sachs har ikke stjålet noget som helst - Danske kolbøtter forærede DONG væk af uransagelige grunde.

Ejerskab?

Goldman Sachs er investor, det er Birch ejendomme som ejer boligerne.

Konsekvenser?

Ingen kan undslippe den danske boliglov, og man kan ikke bare hæve huslejerne uden en veldokumenteret grund - andet den årlige regulering. Jeg kan ikke se hvordan de over hovedet på lejere lave det om til andels boliger eller ejerbolig, de kan på dem, som bliver ledige, men ingen kan smides ud på det grundlag.

De kan heller ikke bare rive det hele ned og bygge indkøbscenter eller andet, kun hvis det direkte er farlig at bo der.

• #3   8. jan 2021 Polysl jeg husker at jeg så en dokumentar fra København om netop det der med at lave om og snyde sig til at kunne sætte huslejen op der var en masse ballade på et tidspunkt og jeg tror altså ikke på at der finde en bank som opkøber x-antal mange ejendomme for ikke at tjene på det - så blåøjet er jeg ikke smiley

• #4   8. jan 2021 Alis C der fik du blandet to ting sammen beskytte danske boliger og ghettolisten er to forskellige ting smiley

• #5   8. jan 2021 Polysl husker ikke lige hvem der var minister da DONG blev solgt men det må da siges at være en person uden købmandskab smiley

• #8   8. jan 2021 Ghetto planen var at sprede problemskabende idioter, så de ikke er samlet i klynger og klaner, det giver tryghed for andre beboere.

En god måde er at rydde en del og bygge boliger for folk med arbejde, så man blander klientel og forhåbentlig kommer bander til livs i ghetto områder.

Sølvpapirhatte ser konspiration overalt og blinde for formålet. Netop ved at gøre det et sted for folk uden arbejde, som andre, ejerlejlighed som andels boliger får man et roligere område samt at alt ikke ender i total underskud for kommunen.

• #9   8. jan 2021 Alis C jaaa der er da noget i det du skriver for som jeg har forstået skal noget af dette byggeri i Nordbyen laves om til (tror) det var andelsboliger og ja alt der bliver lavet til nyt eller renoveret koster mere.

• #10   8. jan 2021 Alis C Corydon ok og jeg kunne ellers ikke forstille mig at Corydon kunne lave sådan fejl smiley

• #11   8. jan 2021 Polysl Tryghed - Bander - underskud - sikken en blanding - men hvis vi nu tager Tryghed først og det kommer da ikke til at ske det næste åretier og derefter Bander ja så skal vores folketing da til at stramme balderne sammen ellers sker der heller intet der - så tager vi den dersens tale om underskud og folk uden arbejde altså uden indkomst og den har vi jo talt om flere gange og de skal jo bo et eller andet sted og at der så bliver et kommunalt underskud kan da ikke komme som en overraskelse for nogen smiley

• #12   8. jan 2021 Leon #10

Politikere laver ikke fejl, de lovgiver bare så der ingen fejl er.

• #13   8. jan 2021 Leon

I en kommune hvor man blander befolknings grupper som folk uden arbejde, syge, med arbejde så vil det til enhver tid være mere økonomisk for kommunen - som så har et større overskud som kan fordeles ud på de steder hvor der er behov.

Men al det hjælper ikke noget hvis de bare smider om sig med penge til prestige statuer, og springvand og andre total blæste tiltag.

De ledige skal jo bo et eller andet sted....

Ja...Men der er jo ingen grund til at at samle dem et sted, det giver bare problemer og grobund for bander og klaner.

• #15   8. jan 2021 Alis

Ingen er smidt ud fordi der skal renoveres, de er omplaceres til boligen er klar, dem som er opsagt er dem - hvis bolig bliver nedrevet pga. at komme ud af ghettolisten som giver meget mening.

Man kan selvfølgelig være ligeglad og bare lade det forsætte med klaner og bander og indbrud og tæv og mord - så har man stadig et sted at bo.

Flere har sagt at de bliver mere og mere utrygge i udsatte boligområder, og nogle fraflytter, andre holder hårdnakket ved - lige indtil de selv oplever indbrud som at nogle sparker deres dør op og banker beboeren for så at stjæle for 10 kr.

• #16   8. jan 2021 Polysl jeg boede kort ude i Nordbyen for x-antal mange år siden og den gang var der ikke de problemer der senere har sat Nordbyen ind på ghettolisten - man kunne jo kigge tilbage og se hvornår problemet opstod smiley

• #17   8. jan 2021 Leon

Nej - man skal ikke kigge tilbage, man skal kigge på de som er fra Mellemøsten som i stor grad hældes ind i ghettoer, De tager hele deres lort med - deres had, deres stolthed, det at ingen skal bestemme over os.

Kan du forklare mig hvor alle grønlændere blev af i de ghetto parker, ?kan du forklare mig hvor alle jøder er blevet af i ghetto parker? - det er ikke kommuner som laver den udrensning med grupperinger som har taget deres lort med fra Mellemøsten.

Hvorfor tror du at Malmø er støvsuget for jøder?

Det billedet ser man alle steder.

Hvorfor tror du at alle med bowlerhat og andre englændere er flygtet fra London og ind i landet?

• #18   8. jan 2021 Polysl man er da nød til at kigge tilbage for du kan jo ikke lære af fremtiden (før du har været der) man kan som Nostradamus lave forudsigelser om fremtiden og hvis du får ret kommer København jo snart på ghettolisten og stolthed har vi vel alle og dem der kun har had skal smides ud.

Kommentér på:
Hvordan kan Goldman Sachs det.

Annonce