635 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Hjælp vores hjælpesystem. Hjælp vores hjælpesystem.
Ja med vores medier på internettet ser vi jo hvordan der bliver råbt om hjælp fra sygeplejersker og tror godt at vi kan tage hele sundhedssektoren med i dette opråb om hjælp og de fleste af os keder jo nogen som kender nogen der stresser og vi kan jo ikke være bekendt ikke at tage deres råb om hjælp alvorligt og jeg er sikker på at sundhedssektoren lige nu vil skide på om de fik lønforhøjelse og tror de heller vil have ro og flere kærlige hænder.
Hånden på hjertet kender i ikke nogen og ser og høre i ikke om hvor spændt buen er.
0 synes godt om
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Det ville være et brud på FN menneskerettigheder som at man efter 2 verdenskrig ikke må tvinge folk til en medicinsk behandling mod deres vilje.
Så har vi grundlovbrud, da ens private hjem er ukrænkelig.
//citat
»ekspropriation af privat ejendom«. Det betyder, at staten vil kunne overtage privat ejendom.
//citat slut
Den forstår jeg ikke for hvad har ejendommen med Corona at gøre?, den giver ingen mening for virus har kun en kort liv, og giver ikke grundlag for at stjæle folks ejendomme - eller overhovedet hjemmel dertil.
Det hele begynder at ligne en våd drøm for gamle DDR tilhængere.
dec 2014
dec 2014
Ingen demokratisk regering har lov til at skide på landets lov og folks retssikkerhed som er beskyttet af grundloven.
Det er dybt ulovligt at fastholde folk og slæbe dem til et hospital og give dem medicinsk behandling imod deres vilje.
dec 2014
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 4 Emner: 4 Svar: 218
Ingen demokratisk regering har lov til at skide på landets lov og folks retssikkerhed som er beskyttet af grundloven.
Det er dybt ulovligt at fastholde folk og slæbe dem til et hospital og give dem medicinsk behandling imod deres vilje.
Det er faktuelt ikke rigtigt, hvad du skriver.
I det øjeblik en person skønnes at være til fare for sig selv eller andre, så kan politi og læge iværksætte en såkaldt tvangsindlæggelse.
En læge skal komme med en lægefaglig vurdering om, at vedkommende er farlig for sig selv eller andre, såfremt vedkommende ikke indlægges og modtager behandling.
Denne lægelige vurdering skal politiets ledelse godkende, og herefter kan en tvangsindlæggelse sættes iværk.
Selvfølgelig kan denne indlæggelse indbringes for domstolene, men det er en illusion at tro, at en domstol tilsidesætter en lægefaglig vurdering.
Om det så er acceptabelt i forhold til fx covic-19 udtaler jeg mig ikke om her. Jeg forholder mig kun til, at det i nogle tilfælde er lovligt for myndighederne at tvangsindlægge en person til behandling mod vedkommendes vilje.
dec 2014
dec 2014
Nu tror jeg du henfører til psykisk syge, men sgu ikke folk som bare ikke vil i medicinsk behandling - af personlige og helt normale grunde.
Så det du skriver tror jeg ikke kan bruges som argument til at tilsidesætte grundloven.
En person som er hjemme og ikke ønsker at blive vaccineret er ikke til fare for nogen som helst. Jeg tror også at det vil være meget svært at finde en læge der vil underskrive på et så tyndt grundlag.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 267 Svar: 9.972
dec 2014
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 267 Svar: 9.972
dec 2014
Hjælp vores hjælpesystem.