Frisør {{forumTopicSubject}}
Nu efter at Mette Fup har været i Israel og fået en Henna tatovering så har hun fået et aha oplevelse - som skal udfoldes overalt i Danmark.
Det er en frisør apparat som skal stå alle steder i byer så folk kan blive friseret.
At stikke hovedet ind kommer til at koste 225 kr - men så får du også mundsprit og et holdkæft bolsje oveni.
Hendes regne karle med en kugleramme som er fremstillet af SSI har beregnet et kæmpe overskud som hun kan dele ud til chefer og direktører i toppen som bonus - hospitaler får ikke del af den bonus for de har deres egen bonus system som at tildele alle i toppen og resten må så få en gammel citrontærte som er hentet fra en container i nærheden.
Nu er danske borgere vakse - så de spørger: jamen Mette Fup alle hoveder er ikke ens?
Hertil svarer Mette Fup: Nej - men det bliver de.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 143 Svar: 2.230
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Det er også det jeg har lavet på mig selv - var død træt af manken så den fik lige med skægtrimmeren så jeg ligner et æg.. Så går der mindst 6 måneder - og mon ikke den skøre røde kælling inde på Kreml har åbnet op.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 143 Svar: 2.230
At ligne et æg ville givetvis betyde at børn og børnebørn ikke ville kendes ved mig mere
Frisør