336 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
MIB MIB
Hvad gør man når man ikke må forsamles mere end 5?
Jo man laver en kommende anmeldt demo fra MIB imod Mette Mink dræber - men i grunden er det en bunkefest.
Personligt forstår jeg godt de unge som trænger til at være mange samlet og have fest.
Så MIB forsæt og giv den røde kælling en fuck finger.
0 synes godt om
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Han var stor fortaler for genoplukning og skosede sine venner der tog Corona alvorligt med afstand, masker og håndsprit m.m...
Der skete så det at han selv blev smittet og blev hamrende syg og døjer idag med kraftige senfølger.
Han besluttede at komme vennerne i forkøbet og skrev en undskyldning til dem alle i vennegruppen på facebook og beklagede alle sine “friskfyr” bemærkninger.
Afdelingen for lugt og smagsforstyrrelser er oppe på 10.000 patienter hvilket er en fem dobling siden coronaen holdt sit indtog.
Jeg håber naturligvis ikke du bliver smittet, men i det mindste bør du acceptere at mange mennesker har kæmpe respekt for smitte risikoen og indretter sit liv derefter.
Vi har selvsagt forskellige meninger om nedlukningen og bortset fra de stakkels mennesker der må dreje nøglen om ser jeg også lyspunkter under Corona krisen.
CO2 reduktionen, indvandrings reduktionen, grænseoverskridende kriminalitet reduktion, tyveri, vold og indbruds reduktion, mere Danmark og mindre udland osv. kort sagt smager det lidt af ægte nationalisme og retsstat som jeg går ind for
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Når idioten går hjem fra demoen er det staklerne i hans omgangskreds der intetanende må betale prisen
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Men Mette F... tør ikke lave et lov brud igen som er endnu mere slem end minksagen, da det på ingen måder kan forsvares at forbyde demo'er for en periode. Det er kun sket en gang i vores historie som under 2 WW.
Omgangskredsen kan så vise et personlig omhu og sige at vi ikke ses før om 14 dage for ikke at risikere en smitte spredning. Så hvis de ikke gør det - så må de tage den mulige konsekvens.
MIB