Hvordan har vi det. {{forumTopicSubject}}
Ja se bare jeg spøger jo fordi jeg ønsker os alle det godt og fordi jeg vil fortælle jer om hvordan jeg er blevet gammel her de sidste par år (i husker jo godt talen om mine medicin problemer - som jo aldrig skulle kunne opstå) og ja der har kun været problemer siden og ja ja pyt med det sådan er det danske sundhedssystem åbenbart.
Men så har jeg igennem de sidste 2.år haft 4-5 gange hvor jeg har været fuldmoden til en indlæggelse på en hjerte/lungeafdeling og at jeg ikke bare har været segne om undre mig og jeg kan ikke bare som jer gå til lægen - grundet mine medicin problemer - så jeg burde bare lytte til min krop og lægge mig på langs i 14 dage og ellers ser jeg dette dersens medicin problem som en form for aktiv dødshjælp og det er vel fair nok med vores politiske amøber i folketinget - kan i høre at jeg er vred.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Du har en have hvor du kan arbejde i og se alle de vidunder kommer til live - det er balsam for ens sind. Dine grønsager dine blomster - en verden som jeg gerne ville have muligheden for. Det bliver for det meste til altankasser og en pose jord med tomatplanter som fylder hele altanen og levere så mange tomater at jeg ikke kan spise alle - så naboerne får glæde af dem.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Du fungerer fint for du har i alle de år været online
dec 2014
dec 2014
Er livet ikke et kaos af kemiske sammensætninger som gør en til den man er? Flere mener at livet ikke er forudbestemt men summen af ens handlinger i livet. Hvad med oplevelser? er det ikke summen i ens liv både de gode og dårlige.
Jeg elsker filosofiske betragtninger som skøjter hen over de fastnavlede betragtninger som jeg må sige har flyttet sig en del siden de gamle filosoffer var fremherskende.
Flere hader deres liv, men gør ikke noget for at ændre det - de hænger fast i et mørke uden at se lyset i mørket. Kontrasten lys og mørke betyder ikke at mørke er negativt. Den fobiske had til mørket har mange - jeg elsker mørket for jeg ved at jeg kan bestemme mørket ved at tænde for lyset.
dec 2014
dec 2014
Lad de lyse sider overskygge de mørke sider - men det er let for mig at sige da jeg ikke har oplevet en psykisk krise eller lign sygdom.
Men jeg syntes så også at du er god til at håndtere den så du ikke sidder helt forladt alene og ikke har energi til at koble op til internettet.
Men nu er det snart forår og pigerne smider frakken så man kan nyde det som er meningen med livet.
dec 2014
Hvordan har vi det.