{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Endnu en solbrændt morder {{forumTopicSubject}}

Tre mord samt et synderegister så langt som gl.Køge landevej er resultatet af en importeret øst afrikaner’s ugerninger.
Se hans synderegister her:

https://jv.dk/artikel/fakta-en-ung-drabsmand-med-en-m%C3%B8rk-fortid

Det tog kun 14 minutter’s votering inden dagens dom på livstid blev læst op, men hvis Højesteret havde fulgt landsretten’s dom for 10 år siden havde de tre pensionister været i live i dag og dagens retssag, der har kostet millioner, været unødvendig.

https://fagligsenior.dk/2021/03/26/rovmorder-er-skyldig-i-drab-paa-tre-pensionister/

Det er vel værd at bemærke at det er afskum som ham de radikale og resten af venstrefløjen kæmper for at få endnu flere af.

Nu bliver det spændende at høre hvordan Alis vil strikke en historie sammen der giver de højreorienterede skylden.

Jeg måtte finde nyheden på “seniornyt” og er nu spændt på om dommen også bliver omtalt på de store medier.

Hvad tror du ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en solbrændt morder
  • #1   26. mar 2021 Jeg skyndte mig at bage en kage i anledningen.

• #2   26. mar 2021 Cody N det er fint men det er sku billigt sluppet.

• #4   26. mar 2021 Claus

<det læste jeg også - og for mig at se er det en opblødning hvor man prøver at at få naive lemminge i regeringen til at accepterer at vi tager nogle mor og barn. Vi skal ikke tage noget som helst affald derfra. Jo siger venlig boere - vi skal tage børn hjem inden de udvikler sig som en terrorist. - og? Hvad rager det os - chancen er nok ikke stor at de gider lave terror i Danmark som slet ikke vil få den store opmærksomhed i verdens presse.

Jeg ser gerne de bliver terrorister så de kan pløkkes.

• #5   26. mar 2021 Cody

Dit nr 2 link virker ikke.

Men udover det så er det jo Alis kerne mennesker som bare har en sexualitet ud over det almindelige, Vi vil nok se og høre at etniske danskere også voldtager, ja men sgu ikke allerede som 10 årig - så har han sgu en skrue løs og hele hans forløb er et stort kriminel billede på at han skulle lukkes inde for evigt, men igen skal vi se dommere som gerne ser han kommer ud igen så han forhåbentlig kan voldtage en af de dommers døtre - så han kan mærke hvad fanden han havde gang i .

• #6   26. mar 2021 Jeg har kopieret det igen, men linket virker stadig ikke.
    Historien er dog den samme som nu dukker op på de øvrige medier.
    Yderst positivt at PET vurderer kvinderne som farlige så nu må vi håbe at Mette holder ord så vi ikke får det skrald til landet smiley

• #7   27. mar 2021 Cody

Har ændret lidt i linket så nu virker det.

https://fagligsenior.dk/2021/03/26/rovmorder-er-skyldig-i-drab-paa-tre-pensionister/

Livstid er en udmærket dom, så er han først ude om 16 år - måske - hvis han opfører sig ordentlig.

• #10   27. mar 2021 Alis

Igen viser du din uvidenhed.

Han har siddet inde i 7 år og bliver løsladt med et beløb som svare til 5 kr pr. dag han har siddet inde - + det han har optjent i den periode ved at arbejde i fængslet. Så han kommer ikke ud med ingenting på lommen.

Han vil ved henvendelse til kommune kunne få kontanthjælp og senere en bolig, men de hænger ikke på træerne så han bliver nok henvist til steder hvor man huser udslusnings fanger - eller han har venner han kan være hos og have en adresse.

Men du forbavser mig ikke med at du straks trækker offer kortet

I øvrigt har man givet kvinderne og børn et fare niveau på 3 så du kan godt spare dine tåre - de kællinger og deres affald kommer aldrig til Danmark.

Og når jeg høre at det er endeligt så bager jeg en ny kage med en ak47 i marcipan som klare problemet for os.

//citat
    hvordan det kunne gå så galt at en løsladt fange slår 3 pensionister ihjel?
    Ingenting, vel?
    //citat slut

Hvorfra ved du om han ikke har modtaget noget som helst hjælp? Og hvordan vil du finde ud af at en har til hensigt at dræbe? Forlanger du nu at kommunen har en krystalkugle som viser fremtidig handlinger? Sådan en slags Agatha fra filmen " Minority Report" ?

Man skal godt nok være ret syg i knolden at dræbe 3 gamle for småbeløb, men det er så dommere som har den flove følelse ikke at have holdt fast i en medicinsk behandling i stedet for alm 7 år i spjældet. Så jeg syntes du skulle takke de dommere for at være så menneskelige i sin vurdering at hans alder som 19 årig ville være for hård en dom som en forvaring.

Lille regnestykke: han kom ud af fængslet med 12.770 kr + det han har optjent som arbejde i fængslet. Som bistands klient må man eje 10.000, så kommunen vil beregne de 2.770 som minus i hjælpen.

OG så har du den frækhed at sige han kommer ud med ingenting?

• #12   27. mar 2021 Alis

Jeg har selv været på det åbne fængsel Søbysøgård og når man er der, er det ikke personfarlig kriminalitet man er dømt for - andet hvis det er i en udslusnings fase som morder. f.eks.

Så ser du Alis jeg kender til det at være i fængsel og ved at man dengang optjente 5 kr om dagen, beløbet som jeg tidligere nævnte kan sagtens være højere nu, da jeg kun kan beregne fra min viden fra dengang i 80'erne - Så mon ikke at den er på omkring 7 - 8 kr pr dag pt. og så lander vi jo på et ret voldsomt beløb at have med ud.

At sidde der er det rene svir - syntes jeg, skov, sø, slot, fodboldsbane, klaver på slottet. ture til et idræt center 1 gang om ugen. Var i England imens jeg afsonede da jeg studere Engelsk på HF, i Odense imens jeg igen jo var indsat. Så jeg har fået de mest positive oplevelser som indsat man kan drømme om.

Jeg kan så ikke kommenterer at ophold i et lukket fængsel gør folk mere kriminelle, men selv der har de masser af muligheder for at udvikle sig.

Nu #REF til hvad du tidligere har skrevet netop om at fængsel ikke er løsningen som bare gør folk mere kriminelle. Det tror jeg ikke en meter på for folk har masser af tid til at indse at det ikke er vejen frem at døren i lukkede bliver låst kl 22 - og i det åbne bliver døren til afdelingen lukket kl .22 - men stadig kan have et socialt samvær med alle de andre.

Netop fængsel er et middel hvor den kriminelle kan reflekterer over sit videre forløb i livet - og vælger man i fængslet med sine kriminelle adfærd så er der ikke en psykolog som kan ændre det i hele verden. Det er noget man selv må erkende.

Når folk bliver løsladt får de tilknyttet en person som er deres kontakt til kommunen hvor man skal møde personen 1- eller 2 gange om ugen alt efter vurdering.

Så ser du alis - folk som lukkes ud er slet ikke udsatte eller ofre og må klare sig selv - det er bare spørgsmålet om de vil modtage eller afvise hjælpen. Men hvor skulle du også vide de fra - når du er inde 24/7.

• #14   27. mar 2021 Alis

Jeg henviser kun til min viden i et åben fængsel - som er det rene svir. Det har også noget med ens adfærd og forståelse for sin egen situation og få det bedste ud af den tid. Så hvis folk hyler og hulker over at være i fængsel så kan de kun takke sig selv. Jeg kan sagtens forstille mig at sidde i Nyborg, eller andre lukkede fængsler ikke er det rene svir. Men igen hvis man er stofmisbruger så har man et alvorlig problem i lukkede fængsler - og afsoningen bliver ikke nemmere.

• #16   27. mar 2021 #13 alis

Jeg ved ikke hvad du vil med det film link som bare drejer sig om en narkodømt som forsætter sin karriere i Fængslet.

Nu skriver du at du kender flere som har været i fængsel og at det ikke er et svir. Det fortæller jo ingen ting - da jeg ikke får at vide om det er et lukket eller åben fængsel eller hvad de er dømt for.

Men uanset det så skal man resignerer og tage sin situation op med sig selv.

I den tid jeg var på <Søbysøgård kom der mange sprit bilister som skulle afsone 3 mdr. Værre hylere findes ikke - og dem gad vi ikke. Vær for fanden en "mand" og erkend hvad fanden du er blevet dømt for i stedet for at have så ondt af sig selv. Hold kæft nogle pivlinge - hold kæft hvor de pissede os af.

Farvede? din kæphest - uden tvivl.

Jeg kalder dem bare hvide som har drukket for meget kaffe, for hvad fanden kan man ellers blive så sort af.

• #19   27. mar 2021 #17

Jeg kan næsten ikke få armene ned over alle de selvmål du laver i din kommentar.

Mennesker fødes ikke onde.

Og så harcelerer du lige over Sandberg?

Du lever stadig i en fantasi verden hvor man igen kan #href til "Minority report" Du må indse at ingen i denne verden har en perle kugle som kan forudse noget som helst, Der er heller ikke ressourcer til at sætte sig ind i hvorfor folk køre 150 km hvor de må køre 80 km. Eller hvorfor folk laver dybt kriminelle ting. Sandheden er jo ret nem, enten er de pløk eller at de har et formål med handlingen. Den med et formål skulle være nem at udrede - til forskel for den som er pløk - dem kan man ikke udrede, de skal bare gemmes så langt væk at de kan se deres mørke røvhul.

• #20   27. mar 2021 Tak til jer begge for de gode indlæg Claus og Polysl - så slap jeg for at skrive ord jeg ikke bryder mig om at bruge smiley

Jeg besøger indimellem et par venstredominerede debatfora, men har aldrig stødt på holdninger der er så bizarre og ude af trit med virkeligheden som dem vores venstre ekstremistiske meddebattør lægger for dagen og jeg har forsøgt at finde en forklaring.

Hvad siger i til denne forklaring ?

“ Når man har skizotypi, har man ofte en følelse af ulyst eller føler sig følelsesforladt eller tom. Mange har fortolkninger og forestillinger om omgivelser og medmennesker, som ikke stemmer overens med virkeligheden. Ideerne kan være paranoide eller mistroiske og kan for eksempel handle om, at andre er vrede på én, eller at man ikke kan stole på sine nærmeste. Disse misfortolkninger kan gøre helt almindelige situationer meget udfordrende og belastende, og man kan føle stærk vrede, angst eller forvirring. Disse forstyrrelser i opfattelser og følelser gør, at personer med skizotypi meget ofte trækker sig fra fællesskaber og sociale relationer, og nogle isolerer sig fuldstændigt.”

Jeg synes beskrivelsen passer fint og det forklarer jo en hel del smiley

• #21   28. mar 2021 Cody

Har ikke forstand på psykisk sygdom, eller hvordan de udad reagerer i skrift eller i udtryk, Men som jeg har skrevet før så er det ikke sundt for et menneske at være isoleret fra social fysisk kontakt.

Den her nedlukning har været hård for mig da jeg er et meget social menneske - og er sikker på at det også har været hårdt for andre. Ungdommen er allerede begyndt at reagerer med at kalde fest en demonstration for at kunne være sociale. Mennesker er simpelthen ikke skabt til isolation og det skaber konflikter og psykiske problemer for mange.

At leve mere end 20 år alene og isoleret forstærker isolationen.

Alis skal jo ud med sit sorteret skrald, så hun kommer dog ud for sin dør,

Var der ikke et kinesisk ordsprog som sagde: Rejsen begynder med de første 2 skridt skridt.?

Samme metode bliver også brugt for dem som har fly angst - hvor man stille og rolig forbereder den fly angste til at sætte sig i et flysæde, hvor flyet køre en strækning på landingsbanen og tilbage igen - næste gang lidt længere osv... indtil at man letter og lander hurtig igen. Jeg har så aldrig forstået hvorfor man er bange for at flyve, for intet fly er nogensinde blevet oppe - ok den var lidt morbid.

• #23   28. mar 2021 Her kommer nok en perstribe af de bedste som kan forventes.

Neoliberale
    Racister
    De rige
    De dygtige
    Traumatiserede
    Ofre for samfundet
    Generalisering
    Arabere forfølges

Men det som går stærkt igennem er at når der berettes om jøder der generes, grønlændere presset ud af ghettoer, synagoger er politi beskyttet, så ikke en lyd.

Men lige komme med et pip med en araber, eller muslim - så får vi en langt beretning, hvor de er udsatte, forfulgte, forskelsbehandles, når så man kommer med 100 A-4 sider om det modsatte - ikke et pip. Heller ikke når samme gruppe som arabere og muslimer forfølges i andre lande, fordi de er enten shia eller sunnier. Heller ikke når man i Iran hænger Homer til tørre i kraner.

Det er ligesom om at horisonten krymper ind - så man kun kan håndterer få ting.

Nøgleordet er overskud.

Jeg havde en ven engang - han er nu død af alkoholisme, hans lejlighed så ud af helvede til, men jeg har ikke nogen sinde set et køkkenbord eller komfur der var så rent. Så det fortæller os om at jo værre folk har det jo mere bliver deres fysiske eller psykiske kræfter mindre så store ting ikke kan overskues, og man må koncentrerer sig om det de mener er de basale.

• #24   28. mar 2021 Ja Polysl hvis du er helt alene kan jeg godt forstå dig, men hvis man som jeg har en ægtefælle er det ikke noget problem smiley
    De store sammenkomster med børn og børnebørn er smadder hyggelige, men ikke uundværlige i min optik, hvilket min hustru absolut ikke er enig i smiley
    Jeg tænker tit på børn i små ø samfund eller ude på Lars tyndskid’s mark som er vant til isolation fra venner indtil de er gamle nok til at flytte hjemmefra.
    Spørgsmålet er om de har taget skade af en isoleret opvækst eller om ikke de udvikler sig lige så godt som alle andre.
    Det er nok et spørgsmål om hvad man er vant til tror jeg smiley

• #25   28. mar 2021 Ja Claus jeg står nok til en ordentlig skideballe hvis hun vælger at kommentere.
    Hun plejer dog at søge tilflugt hos vennerne på facebook når hun er kommet i modvind herinde, men lad os se hvad hun vælger smiley

• #26   28. mar 2021 Nogle kloge ord fremsat af John F. hvis jeg husker rigtigt.

“Tænk ikke på hvad dit land kan gøre for dig, men hvad du kan gøre for dit land”

Venstreorienterede har siden 70’erne bevidst byttet om på rækkefølgen og anser idag enhver der bekymrer sig om sit land for højre nationale.
    Det er desværre resultatet af hippiernes venstreradikale indflydelse i uddannelsessystemet de sidste 40 år smiley

• #27   28. mar 2021 Cody #24

ja de er isoleret i et ø samfund, men hver person er ikke alene - det er forskellen. Er der børn i et ø samfund er der også voksne - så vi taler ikke her om en isolation for det enkelte individ.

• #29   28. mar 2021 Polysl #27

Jeg formoder da at det samme gælder de unge mennesker som demonstrerer.
    De har vel også familie omkring sig derhjemme
    Der tales meget om hvor hårdt det er for unge mennesker når de ikke kan gå til fester m.v.
    og det var her jeg brugte ø samfund som sammenligning smiley

• #30   28. mar 2021 Ja Claus hos os er det fruen der står for tlf. kontakten til familie og venner og når de lange samtaler lakker mod enden så råber jeg altid - HILS, så de kan høre at jeg også er i live smiley

• #35   29. mar 2021 Alis - ikke at det kommer bag på mig, meeen det er sku mærkværdigt du ikke tænker lidt mere over hvad du skriver så vi undgår alle de selvmål du lægger for dagen smiley

Venstrefløjen accepterer kun ytringsfrihed fra meningsfæller og det burde du vide med alle de links vi har vist dig fra Pegida (ForFrihed) demonstrationer, Rasmus Paludan, Moses Olsen, utallige 1.maj talere, Glistrup og mange mange flere som alle blev angrebet af venstrefløjens idioter fordi de brugte sin ytringsfrihed.
    Vis mig bare et enkelt eksempel på at venstrefløjen er blevet angrebet af højrefløjen når de har ytret sig, men det kan du jo ikke vel smiley

Det er udtalelser som ovenstående der gør dig komplet utroværdig og mens vi er igang så har du ved flere tilfælde fortalt hvordan hele din familie har slået hånden af dig og hver gang har du skiftevis givet højrefløjen, psykiatrien, kommunen, sagsbehandlere og blå regeringer skylden for din situation smiley

Ikke en eneste gang har du antydet at du måske selv kunne være medskyldig i din situation og netop den detalje ville overbevise enhver psykiater om at din egen virkelighed er illusorisk, indbildning og selvbedrag smiley

Kommentér på:
Endnu en solbrændt morder

Annonce