Vandmangel. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg hørte lige om hvordan Californien i mange amter har vandmangel og samtidigt læser jeg om hvordan vandmangel på Madagaskar vil give hungersnød og i mens jeg skriver regner og tordner og lyner over hoved på mig og jeg sidder og drikker et glas Ribena saft og tænker på hvordan verdens ingeniør og forsker burde kunne sørger for vand til verdens befolkning og Californien som i min verden bugner i ingeniør og andre kloge mennesker tænker jeg i hvordan i himlens navn kan de mangle vand og der efter tænker jeg i hvordan lande general mangler vand og har jo hørt om mange fantastiske ting om hvordan der i lande som ligger ved et hav samler vand fra havgusen eller om det en milliard plante træer som plantes imod de store ørkner og ja jeg undre mig altså meget over at den verdens om spændene godgørenheds politik ikke slår igennem nogen steder og ja hvis man køber et par kilometer regnskov fældes der samtidigt et stykke på 60 fodboldbanner.
så det går sku ikke og verden er nød til at åbne øjnene op for dem der laver de gode ting og heller støtte dem der får donationerne 100% end at de 75% går til bestikkelse.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Men bare rolig - naturen skal nok klare sig, det gør mennesker ikke.
Hvis man tænker på et gammel træ som er 1000 år, og kigger på ringene så er mennesker bare en ½ ring. Så jeg er som sådan ikke bekymret for jorden - den skal nok selv rydde op.
I øvrigt er det ikke regnskove som er verdens lunger som man gerne siger, det er havet som producerer mere ilt end alle regnskove til sammen.
Men det er en katastrofe at man i den grad fælder regnskove som har så mange medicinske muligheder -så ved at fælde dem så fælder man sin egen undergang.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Vandmangel.