298 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Genovervejelse af fravalgt vaccine. Genovervejelse af fravalgt vaccine.

Ja tænk at sundhedsministeren kan finde på at genoverveje vacciner som de har fravalgt grundet alverdens bivirkninger endog dødsfald og blodpropper.
Og tænker i hvordan han pludseligt kan komme på at de vacciner pludseligt er gode nok.
Har i en mening smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Genovervejelse af fravalgt vaccine.
  • #1   31. maj 2021 Brug dem i ghetto områder - det er der hvor der er et kraftig behov. Den er jo ikke farlig bare indstillet som standard.

• #2   31. maj 2021 Polysl jeg går jo ikke ind for at folk i ghettoerne skal have "særforplejning" og hvis den vaccine ikke er god nok til os andre er den heller ikke god nok til folk der boer i ghettoen.

• #3   31. maj 2021 Mette Fup ville sælge ud af det lort til afrikanere- så må det være godt nok til dem i ghettoer.

Vi kan læse at Gellerup er lukket ned fordi der er en masse smittede fordi de ikke på noget som helst sprog forstår hvordan de skal opføre sig. - eller de bare er skide ligeglade, det køre fint i garagerne med frugt og grønt og med deres cigar kasse apparat. Muh...beskytter dem så de ikke kradser af.

• #4   31. maj 2021 Polysl hvad Mette Frederiksen gør skal jeg ikke stå til ansvar for og jeg så godt at det sogn var lukket ned smiley

Kommentér på:
Genovervejelse af fravalgt vaccine.

Annonce