426 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Migranter smadre løs Migranter smadre løs

Migranter som Italien har taget til sig er i gang med at smadre en plads i Milano, hvor alt ødelægges. Biler motorcykler, cafeer osv.

Det er takken for at tage dem i land.

Igen skal man opleve den her primitive kultur som kun kan ødelægge og kaste med sten. Samme primitive kultur ser man i Palæstina, i Irak kaster man med sko. Iran hænger man bøsser op i kraner, I Irak sprænger man sine egne i luften på markedspladser.

Den ødelæggende kultur er sorte og sporet kan ses når de hærger EU for at komme videre - men ingen lande gider de "aber" de har nok af klaner og bandekrige, og dybt kriminelle som på forunderligvis nåede at få et pas så de ikke kunne udvises inden den nye lov.

Eneste løsning er at smide dem ind et militær fly og dumpe dem over Somalia - helst uden faldskærm.

Vi er så trætte af dem - at læse om dem, at opleve deres destruktive kultur, deres lorte religion.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Migranter smadre løs
  • #1   14. jun 2021 Hvis jeg var Italiens leder var de sendt hjem hurtigere end de vil kunne sige Farveller smiley

• #2   14. jun 2021 Jeg vil æde en stråhat på at ballademagerne alle er muslimer smiley

• #3   14. jun 2021 Cody

Er du sikker? jeg har ellers hørt her på Baboom at muslimer er fredelige for det siger deres religion at man ska være-

• #5   14. jun 2021 Man kan læse at støvletrampet er kommet tilbage i Hamborgs gader, det er ikke nazister - men islamister som kræver at jøder udvises. igen er det takken for den åbenhed EU har udvist folk fra Mellemøsten.

De fleste ved at nazister samarbejde med muslimer om at udrydde jøder - så det kommer ikke som en overraskelse at man igen skal se pløk neanderthalere trampe rundt igen.

Kommentér på:
Migranter smadre løs

Annonce