{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Menneskerettighedskonventionen. {{forumTopicSubject}}

Ja læste om hvordan en syrisk læge flygtet til Danmark for x-antal år siden og da han så kom ind i Danmark vil han også have sin kone til Danmark hun ventede jo i Syrien.
Og en ny regel i Danmark gør at det ikke skulle være muligt og først må jeg bare sige at flygtninge ude i verden laver så meget grin med de lande som modtager dem - at ordet menneskerettigheder er ved at være godt og grundigt til grin.
Jeg tænker også på hvordan jeg selv vil vælge hvis jeg skulle flygte ud af et land med min familie og jeg vil jo tage kone og børn først - jeg kunne så forstå at den Syriske læge samtidigt fik en erstatning på 75.000.kr og dem bruger de nok på en ferie til Syrien smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Menneskerettighedskonventionen.
  • #1   9. jul 2021 Nu kan det land man flygter fra være så godt at man simpelthen vælger et mindre godt land. Når man så bliver godt træt af det mindre gode land, så kan man altid tage på ferie i det gode land.

Når de så får børn i det mindre gode land og lære mindre gode vaner som at tale dansk, og opføre sig dansk, så skal de på ferie i det gode land så de kan lære at bevare deres kultur og fralære det danske sprog.

Det er nok derfor at de kun kan sige fuc'n lude, jeg smdr dug, fuck'en danck og en masse andet vrøvle dansk.

• #2   9. jul 2021 Polysl ja politikerne må da kunne lave en lov imod dumhed smiley

• #3   10. jul 2021 Menneskerettighedskonventionen er til for at beskytte forbrydere - ofre er der ikke plads til i den konvention. Imens man beskytter forbrydere og en speciel - krigsforbryder så sparker man flittige indvandre ud for små hovsa - Jeg ved godt det ikke er det samme - men det er da totalt galt at smide folk ud fordi de har skrevet noget forkert - her kunne man lave en møde - men nej - ud med dem.

Imens så vælter det ind fra øst med kriminelle som får den ene dom efter den anden og stadig af mærkelige grunde er her - eller de sættes på en bus, og 2 timer er de tilbage i Danmark. Det møg kravl har man opgivet - og så er det da nemmere at kaste sig over produktive med job eller en uddannelse som har sat et komma forkert.

Man vil importerer terror relaterede kællinger i obi telt fordi de mener at deres kravl er danske statsborger selvom de ikke er født i Danmark. Loven skal laves om som i USA at alle som er født i USA er automatisk statsborger. Vi gider sgu ikke have al det kravl til Danmark som en "læggehøne" kan producerer.

• #4   10. jul 2021 Polysl ja verden var anderledes da menneskerettighederne og andet var på tale smiley

• #5   10. jul 2021 Danmark har tabt en sag om familie sammenføring til en indvandre der ikke opfylder kravene til asyl. Han har rejst gennem et antal lande hvor hans sikkerhed ikke var truet, han søgte heller ikke asyl i der første EU land han rejste ind i, som er krævet.
    Hvilke konventioner ligger der til grund for at kunne anderkende ham som flygtning?
    Det er påfaldende at det er muligt at fortolke konventionerne i sådan en grad at de reelt er en fare for ellers velfungerende samfund.
    Men der er som bekendt et vælger flertal der med sindsro ser et indvandre flertal i møde.
    Det tog flere århundreder at etablere samfundet som det var, men kun få årtier at ødelægge det igen.

• #6   11. jul 2021 Ole

Jeg har altid ment at når man rejser igennem sikre lande og til Danmark så er man ikke flygtning men indvandre.

De ligger et økonomisk aspekt i at søge til Danmarks som har de bedste økonomiske fordele for flygtninge og indvandre i hele EU - så hvis vi ikke får et center udenfor Danmark så vil vi få flere 100.000 som skal forsørges, et så lille land som Danmark med så lille en del som arbejder (1/3 del ) så vil det endnu få effekt som besparelser på velfærden.

Man kan heller ikke blive ved med at plukke de rige, for så smutter de til et andet land hvor de gerne må være rige. Man kan heller ikke plukke store virksomheder for så smutter de også - der er masser EU lande som vil tage imod dem.

• #7   11. jul 2021 Ole S hej og det var en god beskrivelse af det danske samfund og ja det burde være det første sikker land der tæller og ikke lille Danmark smiley

• #8   11. jul 2021 Polysl enig og i den sidste ende kommer talen om at man ikke kan plukke håret af en skaldet frem smiley

• #9   11. jul 2021 Leon

Jeg ville frygte for et samfund hvor staten står klar til at konfiskerer ens formue bare fordi de mangler penge -

Jeg frygter også et samfund hvor det ikke kan betale sig at være innovativ, at opfinde at iværksætte - når staten står klar, og vil have del i ens satsning.

Vi kan tage et land som Kina, hvor man blev lidt mere liberal med årene, men stadig hold lidt fast i det kommunistiske - siden er Kina faktisk den største økonomiske stormagt i hele verden. Når folk får frihed så kan det betale sig at være innovativ, for ellers gav det ingen mening.

• #10   11. jul 2021 Polysl konfisker folks penge den tale må du lige give mig og det skal jo kunne betale sig at være iværksætter eller opfinder - dog kan vi vel blive enig om at de skal betale x-antal kroner når nu staten har betalt eller hjulpet den med at starte og ja Kina kan smiley

• #11   11. jul 2021 Leon

Nogen mener at de rige skal betale mere udover de normale skatteregler - for mig lyder det som ekspropriering af ens formue. Mange rige betaler det de skal ifølge gældende skatteregler - derud over kan det ikke være deres problem at staten mangler penge.

Som de gene så skulle man have difrancerede skatteregler - her må de da være pløk åndssvag. Alle er lige for staten som er stadfæstet i grundloven. Man har i flere tilfælde gjort det ligegyldigt at småsparere handler aktier da man har beskattet udbyttet højere.

Hvad får de så ud af det?

Jo folk har så bare en konto i et land udenfor EU og derfra handler. Det tager ikke mange minutter at oprette.

Så i grunden udsulter staten sig selv - med tiltag for at skaffe flere penge som Mette Fup kan smide hen til alle flygtninge og indvandre.

• #12   11. jul 2021 Polysl det jeg høre er at de rige betaler den skat de skal og nej de skal ikke jagtes og hvis jeg nu skriver at det skal kunne betale sig at være rig (også i) Danmark og ja det skal være attraktiv at handle med aktier (også) for de mindre rige og ja det er da bedre at Danmarks skattesystem får lidt frem for ingen ting og i den sidste end vil det være en fordel for det danske velfærdssystem smiley

Kommentér på:
Menneskerettighedskonventionen.

Annonce