Forsker. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg læste lige hurtigt om hvordan flere 1000-er af forsker igen prøver at råbe verden op - men det er vel som det plejer - ingen vil høre og de mennesker på moderjord som ser og mærker klimaforandringerne tænker i om det overhoved hjælper at råbe op.
Og min egen tanke er at ja der er meget vand i verdenshavene og ved at isen smelter kommer der jo kun mere + som jeg har skrevet mange gange - hvis et træ bruger 100 eller 1000 liter vand om dagen - hvordan vil et regnestykke så se ud i tal og det er over hovedregning - men i kan jo selv prøve - 100.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000 x 750 vil være lige med x-antal liter vand i fældet og afbrændte træer og hvor er så det vand de træer normalt har arbejdet med - bare en tanke.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Gider ikke sortering og have en masse spande i min lejlighed, det organiske smider jeg ud af vinduet, så klare mågerne det - i stedet for at samle det så det stinker i hele lejligheden. Jeg vil hellere give det til mågerne end at fylde det som kompost, og bliver det som kompost? ikke en kæft ved hvor fanden det havner henne.
Så har vi paradokset.......
Spar på vandet siger kommunen, imens de i brochure siger at man skal skylle dåser, flasker. Gu vil jeg da ej bruge penge på at skylle affald som alligevel smeltes om til nye dåser - er de hel plim åndssvage.
Nå.... mit affald ryger i restaffald og så har jeg kun en pose som ikke stinker som et død rotte...
Vi har da også fået en mail om at vi skal sorterer bedre da renovation føler sig krænket. De får fingeren - hvad i helvede rager det mig.? De har alligevel ikke en jordisk chance for at vide hvem der har smidt posen. Ha Ha....husk - ikke at smide breve i jeres restaffald så er den sgu svær at bortforklare.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
Forsætter man kursen på borgen så ser man som i USA en hær at folk med indkøbsvogn med affald som tilskud til bistanden som er stærkt beskåret samt pensionen.
Intet land har råd til at have 2/3 del af befolkningen på en eller anden ydelse som er stigende, og man lukker stadig flere ind Pengetræet eksisterer ikke - det er noget at Mette Fup har opfundet.
dec 2014
dec 2014
Jeg har aldrig set en rotte på fortovet, og mågerne æder det i løbet af 5 min, det er ikke noget som får lov til at ligge i flere timer. Men forsæt du bare med at bruge drikkevand til at skylle dåser og flasker og hykle at ´være miljø bevist.
dec 2014
Rengøring af brugt emballage giver ingen mening da det smeltes om, så hvorfor helvede skal det rengøres,? har stillet spørgsmålet til kommunen men ikke fået noget svar - selv efter 6 mdr.
dec 2014
jo mere man maler fanden på væggen - jo mere får man i fonding. Alle de snylter forskere elsker at svælge i verdens undergang for at få flere penge.
jeg gider ikke høre mere fra de klima idioter som ikke tager isboringer som valid.
Puha siger de: det ser slemt ud, ja det gjorde det også for flere tusinde år siden- altså før man startede disel hakkeren og kørte om kap med naboen.
Jeg vil sammenligne klima idioter med religiøse idioter - samme formål med forskellige præferencer
I 80'erne havde vi vand i kælderen i ejendommen - var det i dag er det klimaet som har skylden - men fakta var at vejen hælder og alt vand ryger over til vores kloak som ikke kan håndterer så meget vand. Altså en logisk forklaring og ikke en sindssyg klima forklaring. Løsningen var at holde kloakken fri for affald så vandet kan løbe ned - for eller løber det over vores fortov og ned i kælderen.
For de mere spirituelle så kan en forklaring også være på mit fad af våd sand som gjorde at de ting flyttede sig- puha poltergejst spøgelser uha --- da da
Igen er der en logisk forklaring på at sand som tørre trækker sig sammen og dermed også flytter genstande som er på sandet. Igen hersker videnskaben og ikke overtroen.
Hvad er fakta i oversvømmelser?
Dels manglende vedligeholdelse og rensning af afløb,
Hvor er der blevet af den der bil som kørte langs fortovet og sugede skrald op og gjorde at kloak riste var fri for lort? Jeg har ikke oplevet den bil i de sidste 10 år. Jeg må ned og rense lorte risten hver gang man melder fanden på væggen.
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Forsker.