567 visninger
|
Oprettet:
Corona. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg må bare sige at det undre mig at de ikke har haft lukket flere sorgen ned inden det kom så vidt som det åbenbart gør - lidt må de forskellige havde lært
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Imens så kommer der folk ind på hospitaler med influenza - hov, nej det hedder Corona. for testen kan ikke se forskel. Vi bevare panikken med de store tal. Så hvor mange har Corona og influenza i de tal?
Så vi kommer til at leve i et sprit helvede ind i det nye år, men så bliver det da fejret som stangstiv af sprit.
Men desværre kommer der mange forretninger som så kan lukke og slukke, for de kan ikke klare endnu en nedlukning - eller at skulle vise Corona pas, så falder deres omsætning med mere end 30%.
Flere partier er for en ændring i folks bevægelse med mundbind og pas.
Og nu påtænker man at man får et 3 stik, hvorfor ikke flere 100 stik? lad os da fylde folk op med serum, så ma man så bagefter tage konsekvensen med alle de gener der opstår.
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 50 Emner: 138 Svar: 2.221
Det gør slet ikke ondt og inden du ved af det slipper du for alle de skide test når du skal i byen og gøre dine hoser grønne
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Vel vil jeg ej have de stik - de kan rende mig der hvor det er grønnest. Hvad der er lagt ud til at en uendelighed af stik - så er man da sikker. Jeg har ikke fejlet noget de sidste 5 år, så hvorfor udsætte mig for en risiko. Jo siger de kloge, det er kun de færreste som får gener. Nu kunne man forestille sig at jeg er en af de færreste. Jeg holder bare afstand, spritter både udvendig og indvendig. Har iøvrigt været til en test, negativ.
Flere danskere kæmper allerede med gener fra vaccinationen. SÅ NIET. TAK.
Men så kan du ikke deltage i nattelivet - og? Jeg render ikke i forvejen på barer og beverdinger så jeg kan da være total ligeglad - det har aldrig været noget der interesserer mig. Tænk alle de penge jeg har sparet.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 255 Emner: 436 Svar: 9.786
Alle dem, som ikke vil lade sig vaccinere, skulle have hoved af. Alle dem som render rundt og smitter nu, er dem, som ikke vil lade sig vaccinere, og det kommer til at gå ud over dem, som er vaccineret.
dec 2014
Du vrøvler....
Selv vaccinerede kan smitte, så i grunden er der ikke forskel. Flere tusinde bliver hvert år indlagt med Influenza, faktisk døde der flere i 2019 af influenza en nu af Corona, sjovt nok kategoriseres influenza ikke særligt højt, på trods af at der dør millioner verden rundt-
Jeg gider ikke komme med eksempler på gener ved vaccination, dem kan du selv Google
Ved godt at de færreste får gener, men jeg vil ikke tage chancen for at være de færreste.
Man taler om 3 stik, hvorfor ikke 100 stik, så kan man da få kroppen fyldt op med medicin. Hurra.
Blogger
Der er ingen, der rigtig ved noget om Corona og hvem der smitter, heller ikke dig. Den Corona vaccine ved de heller ikke, hvor længe den bliver i kroppen, måske et år. Div. influenza vacciner holder i 4-6 mdr højst, så er de også ude af kroppen.
Hvordan kan de vaccinerede mod Corona smitte ?? - Vaccinen i sig selv, dræber Coronavirus, så de lever da ikke længe i ens krop, så hvordan hænger det sammen.
Ingen ved ret meget om det.
dec 2014
Netop ingen ved nok om forløbet med Corona..grunden til at jeg ikke vil tage de stik er at de ikke er testet grundigt, de er væltet ud - uden dokumentation.
Influenza vaccine som jeg tager hvert år er grundig dokumenteret med stort set ingen bivirkninger. Personligt har jeg ikke haft nogen andet end lidt ubehag i 3 dage.
dec 2014
dec 2014
dec 2014
Da Corona var i gang påstod man også at vaccinerede ikke kunne smitte, røde øre til sundhedsstyrelsen og andre.
Det er så også besynderligt at indlagte med fuld vaccine er blevet syge som kræver behandling. Tallet er faktisk over 50% så det skrammel virker ikke.
dec 2014
dec 2014
Det er frivilligt, og skal altid være det for ellers forbryder man mod menneskeret kommissionens regler 1948, som siger at alle har ret til at nægte medicinsk behandling.
Jeg ved så ikke om reglen opstod pga. de utallige medicinske eksperimenter man lavede under 2WW. Men vi har jo set eksempler fra USA med LSD. Folk blev pløk åndssvage. Dog er der regler som retslig kan fastholde folk til en medicinsk behandling hvis de er til fare for sig selv eller andre. Men eller ikke.
Det er derfor at Mærsk faktisk bryder loven at tvinge medarbejdere til en medicinsk behandling for at beholde deres job. Jeg er spændt på om det kommer til et retslig efterspil fra medarbejdere.
dec 2014
nov 2017
Selvfølgelig er der flest færdig vaccinerede indlagt når over 70% af befolkningen er vaccineret - logik for perlehøns
Det er de uvaccinerede der holder gang i epidemien fordi de smitter både vaccinerede og ikke vaccinerede og bliver iøvrigt langt mere syge og plejekrævende.
Hvis du ser på de nye smittede i graferne i denne artikel kan du se den store forskel der er på vaccinerede og ikke vaccinerede
https://www.tv2fyn.dk/tv-2/coronapasset-kan-vaere-paa-vej-tilbage-men-effekten-vil-ikke-blive-som-i-foraaret
dec 2014
dec 2014
Der er intet bevist at de ikke vaccinerede holder gang i smitten. Hvad siger du til alle dem som tog på skiferie fornyelig og måske kom hjem med smitten, folk vader lige gennem lufthavnen uden krav om kontrol.
Så der er mange parameter at tage hensyn til inden man kan konkluderer at ikke vaccinerede er skyld i at smitten spredes.
Jeg rende ikke rundt på barer, eller andre forlystelser, for min egen sikkerhed. Det kan jeg gøre når det her show er overstået. Jeg holder afstand og drikker altid sprit ved indgangen når jeg handler ind - nej - jeg spritter hænderne af, for ikke at være til fare for nogen eller at kurven ikke er til fare for mig. Jeg holder afstand i supermarked.
Jeg ved godt at nogle vil have at alle som ikke er vaccineret bære et gult armbind, som viser en sprøjte med et rødt kryds. Giver tanker hen til fortiden i Tyskland.
Men jeg syntes ikke at man skal "kriminaliserer" folks valg.
nov 2017
dec 2014
Jeg brokker mig ikke over restriktioner, jeg undgår dem bare, så er freden reddet. Skal man til at bære mundbæ igen, så fint, så kan jeg vise mit seneste print at Mette F... er en løgnagtig Møgs.. som der står på dem. Det skal nok give dialog nede i supermarked. Jeg kan endda risikere at blive overfaldet af en socialdemokrat. Det skal nok give stemmer.
dec 2014
Blogger
Jetset halvdelen af de indlagte er vaccineret Jr. Leon
Har du et link ?? -
Blogger
Har du også et link på det ??
Blogger
Og lige en husker !!!! - Parolen døde med Corona - hvad var det lige, det betød, jo, det var ikke pga Coronaen, men pga af alt det andet, jeg også fejlede. Alle de vaccinerede, der bliver indlagt, de fejler også noget andet alvorligt, men det melder historien ikke noget om.
Jeg har intet tilovers for dem, som ikke vil lade sig vaccinere, beklager
dec 2014
dec 2014
Nu findes der flere syge som ikk vil have alle de sprøjter, faktisk 4 - eller skal vi sige 5, 6 7 8 som i grunden kan sende dem i graven.
En vaccine er faktisk en medicinsk udgave af Corona, på samme vis som influenza stik er-
Du er velkommen til at kalde mig alle navne, antivaxer eller hvad man ellers kan finde på i vrede over at nogle fravælger.
Du glemmer bare at der er flere parameter som gør at folk fravælger vaccinen. Men den gamle kone på 78 år kan da bare kradse af ud fra din mening fordi hun ikke vil have alle de stik.
Blogger
Det er svært for mig at svare på, om jeg ikke vil være ved de link, du ikke lige har lyst til at sætte ind.
Og nej, jeg havde ikke en dårlig dag i går og heller ikke i dag, jeg skriver bare, hvad jeg mener, ligesom alle andre her og det må jeg vel godt eller hva
Blogger
Mig bekendt, de Corona vacciner vi har i dag, er dokumenterede, prøvede på mill af mennesker og godkendt, så der er ikke noget at frygte. Den influenza vaccine du får hvert år holder kun i 4-6 mdr., så er den ude af kroppen, Corona vaccinerne holder max 12 mdr., så er den ude af kroppen.
Men nu skal vi gå med mundbind og andet, have et Coronapas og der kommer nok flere ting, og de ikke vaccinerede skal komme med et frisk print på, at de er negative, det skal nok blive besværligt alt sammen, bare fordi vi har nogle samfundsborgere gående rundt, der ikke vil vaccineres, det er belastende og utrygt.
Blogger
dec 2014
dec 2014
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/studie-skaber-ny-corona-mystik/8977829
Corona.