368 visninger
|
Oprettet:
utroligt. {{forumTopicSubject}}
Ja jeg sad en dag og talte med en som havde været hjemløs i sine ungedage og jeg ved jeg har mange historier til gode - men da personen fortalte mig om hvordan en stor del af personens gæld var togbøder for at have et sted at sove + at komme fra det ene punkt til et andet - beløbet var i min verden meget stort og jeg tænkte på hvorfor en del af et menneskes liv skulle følge personen resten af livet og ja hvorfor systemet ikke bare sløjfet den gæld og tænker på hvordan DSB og deres IC tog historie skandale ku dække mange menneskers behov - endog ku der bygges mange små boliger til dem der er hjemløse.
En tanke.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Der er flere som ikke kan håndtere det at have en bolig, flere inviterer andre hjemløse hjem, og der opstår ballade og hele lejligheden kommer til at ligne en losseplads, hvor beboere klager og der kommer et syn på lejligheden. De går nogle dage til at rydde op, hvorefter der er syn igen. Er der så ikke sket noget bliver de opsagt.
Vi må erkende at ikke alle er skabt til at leve i en lejlighed.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 237 Emner: 882 Svar: 8.576
Du får ikke bolig komplekser hvor der er en support gruppe som tager sig af dem. Kommunen er da ligeglad - de tænker kun i besparelser.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.660
utroligt.