228 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvem bliver verdens næste Hitler. Hvem bliver verdens næste Hitler.

Ja om spørgsmålet er svært ja det syntes jeg da diktatoerne på et tidspunkt stod i kø men nu er der snart kun en enkelt tilbage og han ku jo lære af dengang han fik godnat historie af sin mor og han fik historien om Napoleon (i kender jo nok historien fra den tegnefilm og oversvinet ved navnet Napoleon) og jeg nøjes med at tænke Vor Herre Bevare os smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem bliver verdens næste Hitler.
  • #1   17. jan 2022 Ja som altid har jeg sagt at Kina ikke er dumme og Kinas præsident XI har netop advaret om at det vil være dumt når stormagter kommer ud i konflikt og ja en verden med fred er godt for hele verden kloge ord fra Kinas præsident smiley

• #2   17. jan 2022 hmmm Leon

Jeg vil ikke kalde Kina klog som på en måde har annekteret Hong Kong, og stille og rolig gøre den til en del af Kina, kæft trit og retning hersker.

Hong Kong har ellers været et Asyl i Kina med frihandel, selvstyre osv....et vestlig sted...

Jeg har flere eksempler som Libanon som var en Metropol i 60'erne, samt Casablanca - frihed er en flygtig ting som override af politiske interesser eller bare dumhed.

Dumhed afspejler sig i krig, man fik smadret Libanon så det lignede en losseplads, landes indtægt kilde ødelagt af krig. Har været i Libanon - det er et grimt sted, dog har de områder som ser pæne ud - men hvor længe?

• #3   18. jan 2022 Polysl dog Hong Kong burde har en helt special plads hos Kina - en plads hvor folk kunne ytre sig og hvad de ellers nu har lyst til - men den Kinesiske historie altså den smule jeg har hørt og lært om i skolen er jo at Hong Kong hørte med til Kinas historie før England indtog Hong Kong - men ja frihed.
    Men hvis vi kigger ud i verden findes der jo steder hvor kaos bare er der og hvor der så ikke er kaos - føres der nok en noget hård politik også i min verden kaldt for en ensrette ført politik som jo ses i flere lande smiley

• #5   18. jan 2022 jojojo enig han skal intet opmærksomhed have og nej han skal aldrig ud - dem han har gjort ondt skal leve med det resten af deres dage og han burde være indespærret ligeså længe.

• #6   18. jan 2022 jojojo mon ikke vi ku finde nogen der ku være kandidat til sådan titel.

Kommentér på:
Hvem bliver verdens næste Hitler.

Annonce