231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

SLAVA UKRAINI. SLAVA UKRAINI.

Ja jeg følger jo lidt med og jeg gentager gerne at jeg holder med Ukraine og deres frihedskamp og en ting der gør Ukrainerne stærke er at de kæmper med hjertet.
Og jeg hørte/læste at Ukrainerne eller nogle af dem er på vej hjem for på en eller anden måde være med i Ukraines frihedskamp + de vil hjem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SLAVA UKRAINI.
  • #2   24. mar 2022 jojo - mangler et jo og vi er helt enig - men hvis ikke den almindelige Russer vil være med til at stoppe de krigsforbrydelser som jo stadigt begås af Russiske soldater under Putins kommando og de gør det jo ikke af egen frie vilje og Ukraine og Rusland stod da sammen under anden verdenskrig - du ved man er ikke kun venner om Tirsdagen der er man alle ugens dage og ikke kun når de kan bruges - forstår du mig og der er jo ingen ære i at slå folk ihjel og da slet ikke civile.

• #4   24. mar 2022 jojo ja det kaldes for manipoler med befolkningen og utroligt at den Russiske befolkning lader det ske.

• #5   24. mar 2022 Man frygtede at Putin vil bruge kemiske våben - efter forlydende har han brugt Fosforbomber. Fosfor antændes når det frigives i luften. Sådan som en slags Napalmbombe.

• #6   24. mar 2022 Polysl ja et skrækkeligt våben - men han kommer nok til kort i den sidste ende.

Kommentér på:
SLAVA UKRAINI.

Annonce