{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Flygtninge fra Ukraine {{forumTopicSubject}}

Danmark gør klar til at modtage over 100.000 ukrainske flygtninge.

Personlig tror jeg ikke rigtig på, at vi som land kan overkomme så mange kvinder og børn, hvis ikke vi kender en dato for deres mulighed for, at rejse tilbage.

Med disse kvinders mulighed for, at finde en normal dagligdag, hvor de kan passe børn lave egen mad sørge for børnenes skolegang m.m.

Jeg er bange for, at vi igen bygger en masse ghettoer op rundt i landet, hvor der sikkert vil blive problemer når de ikke kan se en fremtid.

Det ser så flot ud når man læser hvor meget Ukrainernes der bor i Danmark arbejder, ca 80% er i arbejde, men her er de fleste jo en familie, både mænd, kvinder og børn.

Tror i på, at vi kan lave brugbare boliger til kun kvinder og børn og skaffe dem brugbar arbejde i kort eller lang tid.

Jeg er bange for vi laver flere problemer end vi hjælper dem til et godt liv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flygtninge fra Ukraine
  • #3   24. apr 2022 Jeg tror nu ikke på, at Ukraine er klar til, at vi sender kvinder og børn tilbage nu.

Men stopper krigen tror jeg da de fleste rejser tilbage, men bliver det nu 2 år børnene har lært dansk manden derhjemme er måske offer for krigen, så det er noget helt andet vi skal tage stilling til end flygtninge fra Mellemøsten.

Der bliver et stort tryk på vores system når så mange skal have arbejds og opholdstilladelse her og nu.

Kommunen kan slet ikke klare det tryk der er på deres borgerservice, så det varer længen inden systemet virker.

Kommentér på:
Flygtninge fra Ukraine

Annonce