Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 250 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Samler en kontigent seng manuel 300 kr.
  • Montering af baderumslampe 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valget på onsdag
  • #2   29. maj 2022 Et stort NEJ TAK fra mig.

NEJ TAK til EU’s militære missioner i Afrika - at støtte Franske Totals og andres kapitalinteresser i fortsat udnyttelse af Afrika
    og NEJ TAK til at støtte den danske krigsindustri som fx det stenrige Systematic i Århus, der laver software til overvågning i diktaturlande og styreprogrammer til USAs militær.
    Stem NEJ på onsdag.

• #5   29. maj 2022 Også et nej herfra....

• #6   29. maj 2022 NEJ Problemet er at man udenom Nato kan sende tropper til konflikt områder som jeg er imod at blande os i. Vi skal ikke sende nogen til Ulla Bulla land så vi kan blive mere forhadte i verden som da ham der Fjog som uden Nato mandat sende tropper til Iraq.

Mette Fupski prøver at bilde den danske befolkning ind at man ikke vil sende tropper til konfliktområder - hun siger også at afskaffelse af forbeholdet ikke betyder en EU hær.

Münchhausen ville være stolt - Pinocchio måtte som Mette Fupski ned til en snedker og få næsen afkortet.

Vi skal ikke have flere danskere hjem i en sort sæk.

Men desværre tror jeg ikke at flertallet ser det store billede og stemmer JA:

• #8   29. maj 2022 Polysl, nu er det kun forssvarsforbehold vi stemmer om.
    Tænk hvis nogen lyttede til dig så lærte de da noget om øgenavne og intet om forbeholdet.

• #10   29. maj 2022 Brok

Så du mener at det er uden betydning at sige ja? Når du siger: det kun er om forbehold - det konflikter med at du stemmer nej. Når man bruger kun er at bagatelliserer afstemningen - så hvorfor stemmer du nej?

• #13   29. maj 2022 Polysl, hvor i alverden har du det fra, at jeg ikke mener et ja har betydning?

Men om jeg stemmer nej har jeg begrundet i oplægget og det har intet med
    hverken Fupski, Ulla Bulla land, Pinocchio, Münchhausen, Fjog eller hvad du nu kan finde på.

• #14   29. maj 2022 Alis

Det har intet med at være belæst at kende sjove fortællinger som Münchhausen som er tysk - alle som har haft tysk i folkeskolen kender til hans fortællinger og en som person blev samlet som bog om hans liv som løgner. Men han var ikke i mine øjne løgner, han var en fantastisk fortæller med en ufattelig god fantasi.

Men det kan godt bruges i den kontekst om Mette Fupski - som lyver folk lige op i fjæset.

Der er forskel at være politiker og så historie fortæller - han lyver ikke, men mette fupski lyver folk lige op i yveret. Det rager mig en pisblomst om øgenavne - jeg hader at blive løjet lige op i fjæset.

• #16   29. maj 2022 Gu vil jeg ej jojo

• #20   29. maj 2022 Polysl, du lyver nok ikke men du kender bare ikke sandheden og opfinder din egen.

• #21   29. maj 2022 Mette fupski siger ikke sandheden - hun vil et ja koste hvad det vil. Men desværre så er mening målinger som siger for et ja, til at få danske soldater hjem i en sort sæk.

• #23   30. maj 2022 Kunst smiley
    Fra regnbuen på Aros i Århus.

profilbillede
  • #27   30. maj 2022 Poul, jeg tror faktisk mere på Mette Frederiksen, for hun gætter ikke,
    Dine påstande er ren gæt.

Kommentér på:
Valget på onsdag

Annonce