237 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Seriøse politikere søges. Seriøse politikere søges.

Ja nu bliver jeg jo nok ikke populær med dette indlæg - men sådan er det jo når der skrives med hjertet og lige nu ser jeg kun få politiker som ku sidde på borgen.
Men lad mig dog tage ting op som gør at jeg syntes der mangler seriøse politiker - de fleste går jo ind for centraliseringer og der findes vel ikke mange ting uden der sku være en undtagelse - men større sygehuse/supersygehuse (der giver et dårligt arbejdsmiljø og som går ud over alle) - store psykiatriske afdelinger (hvor spørgsmålet er om de køre som de skal og de de ku lavet så folk med gakket gangarter kan gå lidt længere og ja jeg spøger bare) - ældreplejen køre på tid - politiet mangler folk - børnesektoren mangler hænder og her i Slagelse kommune er ældreaktiviteterne sparret væk - borgerservice har så få ansatte at de ikke kan følge med eksempelvis med at hjælpe borgerne med det dersens mitid.
Og det eneste sted hvor der stadigt er fuld hus er på Christiansborg - altså i Folketinget der køre det bare og hvorfor er talen om aktiv dødshjælp pludseligt kommet frem og så stærkt.
Her til allersidst vil jeg ønske at der sku være et krav hvis man kom ind i folketinget og det sku være at de ku lægge 2 og 2 sammen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seriøse politikere søges.
  • #1   3. jun 2022 Er det dig og din mor ved Gefion springvandet?

• #2   3. jun 2022 Som Jakob Elleman sagde for nylig, så går det nogen gange lidt for hurtigt med at stemme for, for et eller andet forslag.

Problemet med det, er at når problemerne så begynder at hobe sig op omkring en regel/lov, og mange kommer i klemme, så bliver der ikke reageret lige så hurtigt, i sneglefart eller aldrig.

Det er jo her kæden knækker mellem befolkningens tillid og politikkernes, efter egen mening, ufejlbarlighed.

De bruger konstant undskyldningen: Vi går ikke ind i konkrete sager!

• #3   3. jun 2022 Cris7 ja og desværre gik min mor bort i en alt for tidligt alder 32.år smiley

• #4   3. jun 2022 Det er et flot billede af jer to.

Du var en nuttet knægt at se på.

Trist du mistede din mor så tidligt.

• #5   3. jun 2022 Cris7 taaaaak og hvis ikke jeg var en syg gammel mand var jeg sku stillet op som politiker - dog vil det være med god moral og ærlige ord til borgerne smiley

Kommentér på:
Seriøse politikere søges.

Annonce