239 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Svindleren Sanjay Shah anhold i Dubai Svindleren Sanjay Shah anhold i Dubai

https://www.bt.dk/krimi/eftersogt-i-milliardskattesag-er-blevet-anholdt

»Jeg er en meget glad justitsminister. Anholdelsen i Dubai understreger, hvorfor det var så vigtigt, at regeringen lykkedes med at lave en udleveringsaftale med De Forenede Arabiske Emirater for nyligt,« siger justitsminister Mattias Tesfaye

Sanjay Shah har snydt Danmark for knap 10 milliarder kroner, andre lande er heller ikke gået forbi.

Men tror I virkelig at han vil blive udleveret til Danmark?

At han kommer til at stå til ansvar i en dansk retssal?

Eller vil sagen fuse ud i et juridisk slagsmål omkring udlevering?

Mon ikke pengene er forsvundet for altid?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Fjerne tag på carport 2.000 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Svindleren Sanjay Shah anhold i Dubai
  • #1   3. jun 2022 Det kunne være godt, hvis de kunne finde de penge, men jeg håber det svin, bliver hentet og han kommer for en dommer, mon ikke, der er en del, der får et forklaringsproblem, det er sq utroligt, hvordan man med god "samvittighed" kan få sig selv til det - de må have specielle "hjerner", vi har snart hørt og læst mange ekstreme sager. Jeg tror på, at nogle mennesker ikke kan stå for fristelsen, når kronerne begynder at løbe ind på kontoen, tænker på, om det kan være en sygdom, selvom det absolut ikke er nogen undskyldning, hvem huske ikke Rita Nielsen sagen.

• #2   3. jun 2022 Jeg håber at der sker noget godt 10 milliarder er mange penge.

• #3   3. jun 2022 #1 Jetset

Sygdom, nej absolut ikke! Det postulat skal ingen af dem komme igennem med i en eventuel retssag.

Det er ren grådighed, af den virkelig dårlige slags.

At føre sig frem, vise lidt hjælp til godgivende organisationer, mens man direkte og kriminelt og med fuld indsigt/overlæg har svindlet sig til en masse penge.

Så er man ikke kun en kriminel med også et ekstrem dårligt menneske.

• #4   4. jun 2022 Ja ja nu fik vi så en glad justitsminister, men kan det glæde andre for hvem i alverden tror på, at Danmark kan klare den for vi er ikke alene.

Men jeg mangler politikere der som ved valget er glade for, at være ved bordet i EU, for vi står jo sammen med vore brødre og søstre i EU når vi snakker fællesskab tror jeg, men jeg har godt nok mine tvivl.

Men han bor jo godt dernede sammen med en masse andre rigmænd og jetsættet.

Kommentér på:
Svindleren Sanjay Shah anhold i Dubai

Annonce