Gentænkning af udtryk Gentænkning af udtryk
Så køre krænkelses toget igen.
Greenpeace mener, at 'sort energi' henviser negativt til sort hudfarve. Og skatteminister Jeppe Bruus har sagt til Jyllands-Posten, at han vil tænke over udtrykket 'sort arbejde'. Ekstra Bladet mødte Bruus på Bornholm og konfronterede ham med potentielt problematiske vendinger som 'sort humor', 'sort snak', 'røde tal' og 'hvide løgne'. Kigger lige i kalenderen om det ikke er 1 April. NIX
Ordbog forlaget må have kronede dage, når de konstant skal omskrive og fjerne ord i nye udgaver. Nu mangler vi bare en lov om bogafbrænding af alle ordbøger som indeholder ikke politiske korrekte ord. Sådan som da man brændte bøger af i Tyskland under 2 ww.
Jeg er træt - meget træt af beslutninger om at sproget skal være politisk korrekt og de skal bestemme hvad jeg må sige - FB vil tage det til sig, og redigere i alle udtalelser på de mange medie aviser hvor folk kan kommenterer - det gør de jo i forvejen. DKA ligger på knæ for FB - og skriver man neger eller hottentot så kan man være sikker på at man får et smæk over fingeren på sin profil på FB. Nu sidder der ikke fysiske mennesker bag redigeringen, men en logaritme som er opdateret til at opdage de forbudte ord - for så at komme med et autosvar om at man har fjernet din kommentar, eller kun, at den er synlig for dig.
Men til tider er den logaritme ikke perfekt, da jeg skrev et sober kommentar på DKA for så at få at vide, at det var spam, og det ikke gentagende gange er tilladt at skrive det samme - wtf? det er kun skrevet 1 gang.?????
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 327 Svar: 2.127
DKA og wtf aner jeg ikke hvad er FB tror jeg er Facebook
så nogle gange er det svært, at vide hvad problemet er.
Jeg har aldrig udelukkelse fra sider dog lige bortset fra siden der kalder sig
https://dinedebatter.danskforum.net/
Men det er utrolig hvad der krænker.
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
Problemet er at Facebook sniger sig ind alle steder som med deres logaritme skal bestemme hvad man må skrive. Stort set alle online aviser er underlagt Facebook editering.
WTF - er en forkortelse som har været i brug de sidste 20 år, som betyder: What The Fuck.
Dit link er bare et dødt forum, for rolator folket, Rolator Polle har endda oprettet endnu et rolator forum på Tapatalk hvor folk kan bande, være nazister, ekstremister osv. alt det som han ikke ville have på dit link.
Tænk at man på sit eget forum reklamere for det forum på Tapatalk, så kan man da ikke være mere bindegal. Men ham om det - jeg gider ikke det Tapatalk lort som er et skrald forum.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 327 Svar: 2.127
helt på linje med en sag som på smart dansk hedder the case
Jeg elsker når Danskere taler og skriver Dansk. og alle kraftudtryk o.s.v. fjerner
for mig det seriøse i alle indlæg.
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Gentænkning af udtryk