343 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Svar
Uffe Ellemann. Uffe Ellemann.
Ja nu må vi tage afsked med Uffe Ellemann Den bedste Udenrigsminister som jeg i min levetid kan huske og ligeså hans humor og jeg husker da han står sammen med Toni Blair på en scene og hvor Uffe Ellemann står med et æble i hånden og som han kaster op i luften og griber flere gange og syntes at huske at talen gik på krumme agurker - jeg kan også huske da en junalist vil tage et billede og vil tage det nede fra og hvor Uffe Ellemann sage at hvis junalisten sku tage et billede var det som andre og hvor Uffe Ellemann så gik og ku nok finde mange flere og må han hvile i fred.
0 synes godt om
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 323 Svar: 2.127
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
dec 2014
Følger: 9 Følgere: 238 Emner: 882 Svar: 8.576
dec 2014
Så skulle du nok tage en tur til Israel i en Kibutz nær Haifa, så tror jeg du vil ændre mening, jeg har været der, og daglig piftede deres primitive kakkelovnsrør over Haifa og ned i Kibutzen. Vi boede og sov i en kælder - Man bliver vildt bange, når du kan høre at de kommer. Det mest svinske er at at palæstinensere som skyder deres møg af, ikke ved hvor det lander. Til forskel fra Russere i Ukraine, som helt målrettet skyder på civile boliger og folk.
Det er ikke krig - men terror.
Palæstinensere tager ind i Israel med en bombebælte, nogle gange udløser de det ved grænseovergange. Jeg har ikke læst at nogen israeler gør det samme. Man skulle næsten tro at palæstinensere børn fødes med en brosten i hånden - for mig at se er de bindegale.
dec 2014
Nu kan du jo prøve at Google, så vil du finde mange eksempler på raketter som rammer Haifa og rundt om i området. Det er ikke raket videnskab så det må være let for dig. Man sender endda langrækkende raketter af sted for Libanon - det kan også googles. Så kig lidt i historikken. det er nemlig ikke raket videnskab.
dec 2014
pointen er at en udenrigsminister skal holde sig neutral, for ellers løser man ikke en krise ved at tage parti. Palæstina/Israel konflikten er kompleks, begge sider opfører sig som herre, israelere ser dem som terrorister,
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 87 Emner: 350 Svar: 3.729
Ligesom hans søn også er.
dec 2014
Nu har jeg været i Haifa flere gange, da vi boede i en Kibbutz i nærheden, det er en hyggelig by, hvor man har et stort handelsområde med alt som man kunne ønske, Men jeg vil ikke blande mig i konflikten om hvem der har ret, fordi der er for kompliceret for mig. Men når der regner primitive kakkelovns rør ned i hovedet på os i Kibbutzen, Så er det svært at holde fokus, på hvem har ret, til at skyde det lort ned i Kibbutzen. For mig at se er det en beskidt måde - da man ikke aner hvem det rammer.
dec 2014
dec 2014
Så du mener at en udenrigsminister godt må sige at han tager parti imod Israel, og favorisere Palæstina.?
Hvis man gør det, så er der jo ingen grund til at forhandle noget som helt, generelt hvis man allerede har valgt side. Hans udtalelser gjorde så at han ikke i hans livstid kunne komme ind i Israel. Nu er det så ikke aktuelt da han er kradset af.
dec 2014
Jeg fatter hat af din kommentar i #17 jeg gider ikke være i en konflikt omkring Israel - som selv eksperter siger at kompliceret. Jeg kan bare berette min oplevelser med at der ryger de her primitive kakkelovns rør ind i Kibbutzen - så man er ved at skide hvide grise. Men det er nok ikke noget du har prøvet.
dec 2014
Nu er det jo raketter men kan godt lide at tage pis på dem, ved at latterliger deres raketter
dec 2014
Jeg elsker at folk tager pis på mig, det giver en balance i et kommentar spor. Jeg har mere en 30 år på forummer så jeg er hærdet.
dec 2014
dec 2014
Det har noget med at gøre sit arbejde, du smøre ikke motor olie på en oksesteg, når du arbejder på et slagteri - det er jo ikke noget man kan komme til. En Udenrigsminister skal være neutral - længere er den ikke.
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 323 Svar: 2.127
jeg tror ikke han er neutral. det er Jeppe Kofoed heller ikke når han omtaler Rusland.
dec 2014
Aner ikke hvem han er, jeg taler om Uffe Ellemann. jeg er ikke stærk i det stor politiske da det ikke interessere mig - jeg har mange andre værdier som er mere vigtige for mig. Men jeg kan læse at du er god vidende og fint med det - men jeg kan ikke begå mig skriftlig på den politiske linje. Men jeg er god til at huske , Uffe Ellemann bekræftelse på sin tilslutning til Palæstina. Som harmede mig - selvom jeg var ung dengang og ikke fattede hat af politik.
Uffe Ellemann.