{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
271 visninger | Oprettet:

Vandmangle i og omkring Po floden. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan tørke og mangel på regnvand har sat landmænd og beboer ved Po floden under restrektioner om ikke at vande - ikke at vaske biler.
Kommer jeg til at tænke på hvorfor vi mennesker skal ud i ekstremerne før systemerne fortæller folk om hvad de må og ikke må og hvorfor ikke lave et regelsæt omkring det man ikke må og jeg ku sagtens etage vaske mig 4-5 gange om ugen frem for mit dejlige brusebad og jeg forsøger at genbruge en del af det vand jeg bruger og kogevand bliver når det er afkølet brugt til vanding af træer - buske og blomster - UPS og fugle skal jo også have vand og tænk lige den skramende tanke om en verden uden fugle kvidre.
Hvad tænker i.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandmangle i og omkring Po floden.
  • #2   2. jul 2022 Annella jeg læste om at Hamburg kan komme til at rationer det varme vand og jeg står jo last og brast med den Demokratiske verden og som jeg skriver tænker jeg i hvorfor vente til det bliver ekstremt og det er da bedre at tage forholdsregler du ved så vi alle stadigt har noget frem for ingen ting.

• #3   2. jul 2022 Her i Odense har det i 3 dage væltet med med vand, men i dag er det tørvejr, En dag fik vi så meget vand at det røg over kantsten og ned i vores kælder fordi vejen hælder - Når jeg skulle hente min cykel så skal jeg have gummistøvler på. Der er ingen vedligeholdelse af kloakker som stort set er stoppet med affald hele året.

• #4   2. jul 2022 Polysl der er mange ting som halter og der ku laves en masse regnvandsopsamlingssøer der samtidigt ku være et sted hvor både dyr og mennesker mødes og i gamle dage var der jo mange vandhuller og læhegn på markerne.

Kommentér på:
Vandmangle i og omkring Po floden.

Annonce