221 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Coronalån - henstand. Coronalån - henstand.

Ja læste om hvordan forretningsdrivende som skal indfri deres Coronalån og så går konkurs og jeg undre mig over at Regeringen og SKAT ikke giver de forretningsdrivende henstand til der kommer gode tider igen og der må være logik i at redde forretninger/arbejdspladser frem for at se den ene konkurs efter den anden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Coronalån - henstand.
  • #2   13. jul 2022 Jojo jeg tænker at det da er bedre at de får henstand og butikken køre end at de går konkurs her i disse så svære tider og så der er misbruger situationen kan få en mega straf når tiden kommer der til hvor regnskaberne skal gøres op.

• #3   14. jul 2022 Hvis et firma går konkurs så får skat jo ingen penge - jeg kunne læse på EB at over 5000 butikker og firmaer er gået nedenom og hjem. Bare i Odense er der mange tomme butikker til Leje eller salg i bymidten. Jeg ved så ikke årsagen, men man kunne tænke årsagen.

Det værste er at bymidten overtages at en masse skrammelmad butikker. Alle special butikker er døde, skal man købe en skrue skal man til de store byggemarkeder, en ledning, ha ha - så skal man bevæge sig mere en 10 kilometer væk. Jeg nød den lille butik i Odense hvor jeg kunne købe ledninger eller kontakter - den er væk, lampe butikker er stort set også væk. Skal du købe en NÅL - tja jeg aner ikke hvor - for alle af den slags butikker er også væk. Jeg hader at købe på nettet - for mig er det spildtid, det er sjovere at købe sine ting i fysiske butikker. Kald mig gammeldags - men jeg vil gerne støtte fysiske butikker så de ikke dør ud og der kun er bar og swarma butikker og pizza og bræk overalt i gågaden.

En kedelig tendens med centralisering kæmpe store butikker hvor man skal vade kilometer - det gider jeg sgu ikke.

• #4   14. jul 2022 Polysl der kan du bare se og en god grund til at give henstand så Odense bymidte ku sprudler af liv sommer som vinter og det burde jo være attraktiv at være selvstændig eller erhvervsdrivende - også i Odense bymidte.

Kommentér på:
Coronalån - henstand.

Annonce