411 visninger
|
Oprettet:
EU landet Rumænien {{forumTopicSubject}}
Jeg læser lidt meget lige nu fordi vi vælter rundt i mange penge til Krig og ikke mindst til kritik af mange lande fordi de ikke er som os, hvor nogle styres af militær andre af religion m.m.
Men i vores EU baghave har vi virkelig nogle som har hjælp behov, har vi lukket øjnene for det, når vi rejser på ferie til nato landet og fylder feriepenge i Erdogan og hans styre.
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/tiggeri-i-europa-ernaerer-hele-byer-i-rumaenien
apr 2019
Følger: 3 Følgere: 27 Emner: 310 Svar: 2.099
Emnet er ikke mine læse vaner, men EU landet, og for mig, hvor dårlige vi er til, at hjælpe vore egne før vi støtter op om krig i hele verden, men jeg håber du ser vores hjælp til egne, i vores verden.
apr 2019
Jeg er glad for, at være vokset op i den vestlige verden, men jeg føler ikke vi er så meget bedre eller klogere end den øvrige verden.
Og når jeg ser på Rumænien så viser det mig, at vi i egne rækker ikke formår mere end hvad Kina formår i deres verdensdel.
apr 2019
ikke passer på vores egen baghave, men gerne vil hjælpe, hvis det er våben til krig
mod andre.
apr 2019
Jeg har skrevet, at vi burde hjælpe dem så opdag nu, at det er det sorte der er bogstaverne.
og ikke hvad du tror jeg mener.
Rumænien er en del af den vestlige verden og jeg skrev de burde hjælpes, men folk som dig vil hellere sende krudt og kuglet til Ukraine, fordi de er uvenner med Russerne.
apr 2019
apr 2019
der er et sted hvor ikke er malplaceret, å ok det kunne godt misforstås, hvis man gerne vil, beklager jeg ikke er fejlfri.
EU landet Rumænien