Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  V A L G
  • #1   5. okt 2022 Hej Jetset ja om vi er enig politisk ved jeg ikke men jeg håber på en bred regering i disse tider har vi brug for sammenhold smiley

• #2   5. okt 2022 Ja, Leon, jeg ved heller ikke om vi er politisk enig, det behøver vi heller ikke at være, men det store spørgsmål er så, hvis vi skal have sammenhold, hvem så skal være dirigent, for det er der altså en, der skal være, jeg tror ikke på, at det bliver Mette F, for tilsyneladende, så er der som sagt ingen, der vil MF.

• #4   5. okt 2022 Du er velkommen i min tråd, derom hersker ingen tvivl, men jeg synes ikke du behøver at blive en ekkodal, hvad tror du, der kan komme ud af det ??

• #5   5. okt 2022 Håber de Radikale kommer under spærregransen, og er ikke ses mere.

• #6   5. okt 2022 Jeg er 100% enig, Cris, jeg har aldrig kunnet forstå det parti, jeg vil sige, de er uden holdninger og de ved ikke selv, hvad de står for. Sofie Carsten Nielsen er ikke nogen god frontfigur, men det synes hun selv, hun er, de hopper rundt på Borgen og mener en masse ting, og så alligevel mener de ikke noget.

• CarstenJ
    CarstenJ Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 62
    #8   6. okt 2022 Mette F skal nok vinde igen, og fortsætte kaos kursen. 2 ud af 3 voksne danskere er enten på overførselsindkomst eller offentlig ansat, og der er nok en stor del af dem der frygter stramninger, som en blå regering nok vil gennemføre.

• #9   6. okt 2022 CarstenJ lad os se hvad vælgerne vælger og i disse tider bør dem der kan hjælp hjælpe og at stramme er vel ikke dårligt det er jo spørgsmålet om hvor der kan strammes + jeg jo vil spøger borgerne - men først efter folketingsvalget og borgerne skal jo så vide at de bliver spurgt.

• #10   6. okt 2022 CarstenJ, jeg tror, du har meget ret S går frem, hvis vi skal tro meningsmålingerne, jeg tror også, at det bliver en valggyser, ligesom den i Sverige.

• #11   7. okt 2022 Samarbejde fra begge sider vil være bedst.

Begge sider har både noget godt og noget skidt i deres indstilling/måde til at regere på.

Der dog een vigtig ting som ingen af politikkerne har med i deres valgprogram.

Nemlig deres egne lukrative, ugennemsigtige goder.

• #12   7. okt 2022 OK Cris, men jeg har det sådan med alt, hvad der er privat, kan samfundet ikke bruge til noget. Jeg vil på ingen måder bytte med deres job, det kræver 24/7, dyneløfteri, du kan aldrig tillade dig at være privat, du skal 24/7 veje hvert ord, det er ikke ønskeværdigt, men tværtimod prisværdigt, godt at der er nogen, der vil det job.

Og rigtigt, der er goder på begge sider af midten, spørgsmålet er så bare, om der er for mange, jeg bliver ved med at påstå, at der er alt for mange, ingen kan gennemføre noget uden at være afhængige, så det parti vi sympatisere mest med, får aldrig gennemført det vi egentlig har stemt på.

Det er demokratiets vilkår på skidt, det ville også være demokratisk at sætte spærregrænsen op til f.eks. den, de har i Tyskland, mener den er på 7%.

• #13   7. okt 2022 Da jeg omtalte alle de lukrativer goder, omhandlede de ikke det private. Men som politikker goder, hvor mange er goder der ikke er helt kendte for offentligheden. smiley

Med hensyn til politikkeres privatliv, er der naturligvis grænser som ikke skal er bør overtrædes.

Dog, eftersom politikkere lovgiver, regelretter i forhold til meget, hvor man ser at der nærmest sker 'dyneløfteri' i forhold til borgere.

Så er en almindelig moral også at politikkere skal stå for skud for deres egne handlinger i privatlivet.

Deres 'sti' skal være ren, ellers kan man ikke lovgive en befolkning man tjener, hvis man ikke praktiserer den selv.

• #15   8. okt 2022 Ja, en ren straffeattest, som alle mulige andre steder i jobs og samfund, det må vi forlange, jeg ved ikke, om der findes mennesker, der kan gå helt fri gennem et helt liv, jeg kan bl.a. fortælle, at jeg har været på æblerov og en ældre veninde lokkede mig til at stjæle frugt fra kasserne i en grøntforretning, hvilket det blev opdaget, vi fik benene på nakken, men blev indhentet og jeg blev fulgt hjem, mine forældre så noget stram ud i masken, og jeg blev smidt i seng, så kunne jeg tænke over det smiley

Men den liste #14 linker til, den ser godt nok slem ud, mon også der findes sådan en liste på den røde side af salen ??

• #16   23. okt 2022 Medierne og Pressen dækker ualmindeligt meget, noget overdyrker de. Efter min mening, så synes jeg vi medie/presse mæssigt bliver "sultet", jeg savner virkelig en TV kanal, der ville kunne bringe nogle ordentlige debatter, med samlede flok og mulighed for at kunne stille spørgsmål, istedet for de små brudestykker hist og pist på div. kanaler. Det jeg har set indtil nu er yderst ringe. Eller også har jeg misset det bedste indtil dato og klokkeslet.

Så er der lidt her og lidt der i samme sendetid, det er ikke så smart, jeg synes ikke det er lige meget, netop dette valg, hvor prognoserne siger 50/50.

Hvordan oplever du det.

• #17   24. okt 2022 Ja, der kunne nok være mere direkte debat.

Men allerhelst så jeg politikkerne hen hvor udkrudet gror. smiley

De opfører sig så desperate, som hvis en gymnasieklasse bliver budt på gratis alkohol.

De har mere travlt med at mobbe, ckikanere, udstille hinanden, end egentligt gøre noget ved de problemer som er.

Overbyde hinanden, hvor alle ved at det bare ikke kan ske.

De opfører sig også som i en børnehave, ude af kontrol, når der ikke er en voksen tilsted.

smiley

• #18   24. okt 2022 Jeg tror, jeg ved, hvor dit kryds bliver sat eller mangel på samme, det er også et valg.

Jeg bliver ved med at sige og påstå, det er alt for nemt at blive opstillingsparat, spærregrænsen burde sættes op, adgangskrav/uddannelse i form af minimum 10 års erhvervserfaring det ville hjælpe på den måde, at have indblik i, hvad der sker i det virkelige liv.

Hvis vi ser på "billedtavlen" på gangen, så ser vi de daværende havde en del års erhvervserfaringer med en anden tilgang, men også andre årtier, der nok ikke helt kan sammenlignes eller ??

• #19   28. okt 2022 Lars Lykke, det fjols!

Hvorfor kan han ikke bare forsvinde?

• #20   28. okt 2022 Lars Lykke tidligere statsminister med meget politisk erfaring og da jeg hørte om den tale om folkepensionen tænkte jeg uha men da så en anden kandidat for moderaderne talte om det landgangsbrød med mindre smør OSV ku jeg godt forstå pointen.

• #21   28. okt 2022 Det kan godt være at du har forstået pointen Leon. Jeg har ikke!

Forklar mig den venligst?

Hvordan går det lige med politikkernes pensionsordeninger? En kommision blev sat. Alle sagde, jeps det skal vi da gøre noget ved. Men ak nej, det bliver kun ved snakken og sludderen.

Lars Lykke ønskede privathospitaler, og var den som lage 'klodsen' til at det gik galt.

Lars Lykke, kunne ikke finde ud af at betale selv, om så det var tøj, mad til vennerne, fadbamser til vennerne.

Så var der hele GGI sagen. Luksus på første klasse.

Så er var/er problemet omkring han lukrative lejlighed på et fasionabelt sted i Nyhavn.

Han ville ikke være statsminister for enhver pris, men det viste sig at det ville han alligevel.

Efterfølglende skulle han og konen være i rejsebranchen, hvor det vist heller ikke gik helt godt.

Så er Lars Lykke blevet ansat i et stort advokatfirma, hvor spørgsmålet omkring hans habilitet i sager der angår fx. Grønland m.m, da han stadig er medlem af indenrigsnævnet.

Han har en advokat i partiet, som har flere sager kørende omkring dårlig advokatskik.

Igår blev det der flere steder fortalt omkring hans partiprogram som var blevet overset.

Ikke kun folkepension med også hjemmehjælp skulle ophøre på et tidspunkt. Man skal selv betale.

Han blev konfronteret flere gange i løbet af dagen, ikke mindst var han i Debatten på Dr1, hvor han var vred, irriteret.

Sjovt nok, så er den stakkels mand syge idag, så han kan ikke møde op til nogen form for interwiuer.

Eller, slikker han sine sår, mens han kan komme på nye undskyldninger/ svar?

• #22   28. okt 2022 Cris7 det jeg forstår var at hvis suppen bliver for tynd - kommer der et tidspunkt hvor du ikke kan fortynde suppen længere også selv om der så kommer flere mennesker der vil smage suppen og nu var det lige det med folkepensionen og ikke resten jeg lige hørte om - du ved fordi jeg skriver om noget betyder det jo ikke at jeg vil stemme for sådan ting.

• #23   28. okt 2022 Leon,
    Nu har politikere som Løkke været en af de politikere der kan holde tale i 2 timer uden at sige noget.

Og om man vil slutte den danske velfærdsmodel om 50 år gør det stadig ikke særlig pænt

• #24   28. okt 2022 Brok S i dag er vi et eksempel - 10 ældre om at bruge 100.kr i et større buget - men om 10.år vil der være 20 ældre om at bruge 100.kr og om 20.år vil der være 30 ældre om at bruge 100.kr og det er sku en grim tale - desværre kan mange ikke se logikken eller også vil de bare ikke se ud i fremtiden - sku godt at jeg kalder mig for ældre.

profilbillede
  • #25   28. okt 2022 Leon tror du virkelig at verden går i stå.

Men du har da ret i, at en samfundsomvæltning med krig død og ødelæggelse af vores gode samfund er på tegnebrættet.

Jeg ønsker ganske enkelt, at vi fortsætter med den form for demokrati vi har i Danmark, selv om det ikke er perfekt.

• #26   28. okt 2022 Brok S jeg tænker på hvordan du vil have det hvis du sku serviceres af en robot og den så stak et rør op i røven på dig fordi robotten nu syntes det var tid for at du sku skide + du sku gøre det på tid - ups du ku jo også vælge at ligge med en våd brugt ble fyldt med lort - er det sådan verden du ønsker - for uden flere hænder ku det godt blive til virkelighed.

• #27   28. okt 2022 Leon, nu har du talt om nedlæggelse af næsten alt, hvad der er bygget op gennem et helt liv. Og så forventer du ved gud også personale til ældrepleje m.m.
    og ordentlig løn er også forkert.

Gud ved hvordan vi skal klare os, når alt skal nedlægges inder der er lavet nyt.

Og ja hvis dit forbrug af penge ikke må gå til sygepleje så må du nok hente folk fra Ukraine hertil, men deres tilskud går jo mere til krudt og kugler og intet til pleje.

• #28   28. okt 2022 Brok S med tanken om hvordan en reform kan gøre så syge og arbejdsløse kan blive behandlet med respekt - gør at jobcenter må lukke for at gøre plads til den dersens reform får dig til at tænke i total nedlukninger af al offentlig - selv den offentlige transport tænker du nok i - men du har vel en reformeringsmodel til og nej det er ikke at sparre på hjælpen til et frit Ukraine.

• #29   29. okt 2022 Om man kan lide eller ej, så kan Lars Løkke gå hen og blive statsminister, den sidste prognose viser, han er landets 3. største parti, han kan være "tungen" på vægtskålen. Det aller bedste ved den sidste prognose er, at De frie Grønne står til ikke at komme ind, så er vi også fri for at høre på den tåbelige Nar Sikaden-du-deg.

Venstre bliver landets største tabere, det er så ikke så overraskende, de har mistet alle de store stemmesluger. De Radigale mister også hele 9 mandater, det gør heller ikke noget, de er til intet.

Og så har jeg ikke modtaget mit valgkort endnu, men skidt pyt jeg kan stemme på mit kørekort smiley

• #30   29. okt 2022 Madonna, jeg synes det er mærkeligt, jeg kan heller ikke få et kommentarfelt frem i din tråd, men jeg er enig i det du skriver, politikere er kun mennesker med div fejl og mangler, ingen er fejlfrie.

• #31   30. okt 2022 Ja, det er jo det skidte, at Lars Lykke kan gå hen og blive statsminister igen.

Det er jo derfor han har nægtet at pege på nogen af de andre kandidater. Han kan kræve af den blå side, at de peger på ham som statsminister, hvis hans mandater bliver afgørende.

Jeg forstår simpelthen ikke at nogen gider Lars Løkke.

• #32   1. nov 2022 Nu har jeg stemt. Demokratiets festdag, dog kunne jeg nu godt tænke mig, at stemmeprocenten blev sat op til 7%, det ville da stadig være demokratisk, 14 partier at vælge imellem er mig en tand for meget.

• #33   2. nov 2022 Og så er det allerbedste sket i dag, Sofie Carsten Nielsen er tråd af som leder, jeg vil ikke lægge skjul på, at jeg ikke bryder mig om hende, hun har en mærkelig udstråling, midt i en Dronning runde, mystik mystik, der er nok noget, vi ikke ved ??

• #34   2. nov 2022 Jetset jeg har også mine tanker om flere politiker ved dette valg.

• #35   2. nov 2022 Jetset med alle de stemmer Socialdemokratiet fik + alle de personlige stemmer Mette Frederiksen fik syntes jeg er et vink med en vognstang - et godt vink fra Danmarks befolkning smiley

• #36   2. nov 2022 Ja nu ser man at der skal en ekstra kvalitetskontrol så mandatfordelingen er udsat og tænker på cirkus der var i Slagelse for et kommunevalg siden.

• #37   3. nov 2022 Ja det er helt væk nu høre man at den dersens kvalitetskontrol tager endnu en dag - uhørt i min verden hvor det sku være åh så nemt at sikre Demokratiet.

• #38   7. nov 2022 Ja, men nu må vi se, hvad MF kan få etableret af regering, bliver det en ren rød regering, så holder den ikke længe, er min fornemmelse, men så har hun prøvet og holdt valgløfte.

Kommentér på:
V A L G

Annonce