243 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Elsker at tale/diskuter politik. Elsker at tale/diskuter politik.

Ja er jeg mon den eneste som elsker at diskuter politik også selv om man ikke får ret - der findes jo ligeså mange meninger og holdninger som der er mennesker i Danmark og de fleste tænker jo i at de kan gøre det bedre end dem på borgen.
Og ja har der været et fortilfælde hvor en statsminister og et folketing har haft sku tage så svære beslutninger som under Corona - en flyvende inflation og andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Elsker at tale/diskuter politik.
  • #4   28. okt 2022 Hello Kitty - Jojo så har i forstået indlægget smiley

• #5   29. okt 2022 Dansk politik er blevet alt for person fikseret, som om det var en præsident der var statsminister.

Jeg har lige hørt her til aften, en Ole Birk Olesen udtale, at det eneste der var galt, var
    Personen Mette Frederiksen og ikke hvad politik der var ført.

Jeg tror ikke på vi kan få et folketing der er handlekraftig på andet end forslag.

• #6   29. okt 2022 Brok S der kan nu kun være en statsminister af gangen og nu er det Mette Frederiksen og ja et flertal eller gode lokums aftaler så køre det - lur mig smiley

• #7   29. okt 2022 Leon, du behøver ikke lære mig om antallet af statsministre, men hvis det er politik, så
    er det ikke helt ligegyldig, hvem der er formand for et parti, og hvad der er af aftaler kunne måske give grobund for hvor stemmerne skal falde.

• #8   29. okt 2022 Brok S så er vi da enig om at der kun er en statsminister af gangen og lokumsaftaler har der nu altid været på Christiansborg.

Kommentér på:
Elsker at tale/diskuter politik.

Annonce