218 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Tre Atomkraftværker står stille. Tre Atomkraftværker står stille.
Ja med tanken om at der er 3 skandinaviske atomkraftværker som står stille grundet forskellige årsager tænker jeg på hvor stor chancen for at det ku ske i en tid hvor vi skal bruge energi og ku det være en eller anden form for sabotage eller må jeg tænker i at dem der står for vedligeholdelsen af de 3 atomkraftværker må have skrumpehjerne og ja igen 3 på en gang og kommer så til at tænke på Brødrene Grimms eventyr om den tapre skrædder som tog syv i et hug
1 synes godt om
apr 2019
Følger: 4 Følgere: 31 Emner: 326 Svar: 2.125
Huske du demonstrationerne om,,
Hvad skal væk Barsebäck, så er vi blevet klogere?
nov 2017
Følger: 6 Følgere: 54 Emner: 147 Svar: 2.266
Verden er simpelthen blevet dummere som følge af klimaforandringerne og man saver den gren over man sidder på og endda med vilje 🙄
Herunder et udpluk hvor Putin gør grin med Tyskernes prioritering og for en gang skyld giver jeg Putin ret 😀
“ I 2010 var den russiske præsident til en handelskonference i Berlin. I en futuristisk indrettet sal med turkise neonlys sad han på scenen med en håndfuld tyske erhvervsfolk, da diskussion blev drejet hen på energipolitik.
»Jeg forstår ikke, hvad Tyskland har imod atomkraft?« sagde Putin og løftede sine utydelige øjenbryn. »Nu vil jeg jo nødig kommentere på det,« fortsatte han provokerende, og høstede de første grin.
»Men hvordan har tyskerne tænkt sig at varme deres huse? I vil ikke have vores gas, I vil ikke have atomkraft. Har I tænkt jer at varme op med brænde? Og i så fald slipper I måske alligevel ikke for at importere træ fra Sibiren.«
Klippet blev efterfølgende cirkuleret af de russiske statsmedier.
»Putin trolls Germany,« skrev Russia Insight i overskriften.”
https://www.information.dk/moti/2019/01/atomkraft-klimakampens-oemme-punkt
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
dec 2014
dec 2014
Tre Atomkraftværker står stille.