218 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Tre Atomkraftværker står stille. Tre Atomkraftværker står stille.

Ja med tanken om at der er 3 skandinaviske atomkraftværker som står stille grundet forskellige årsager tænker jeg på hvor stor chancen for at det ku ske i en tid hvor vi skal bruge energi og ku det være en eller anden form for sabotage eller må jeg tænker i at dem der står for vedligeholdelsen af de 3 atomkraftværker må have skrumpehjerne og ja igen 3 på en gang og kommer så til at tænke på Brødrene Grimms eventyr om den tapre skrædder som tog syv i et hug smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tre Atomkraftværker står stille.
  • #1   9. nov 2022 Leon, prøv at huske på hvad vi mente om A kraft, for ganske få år siden.

Huske du demonstrationerne om,,

Hvad skal væk Barsebäck, så er vi blevet klogere?

• #2   10. nov 2022 Du har skam fat i noget rigtigt Leon og enhver klima fanatiker burde læse nedenstående artikel.
    Verden er simpelthen blevet dummere som følge af klimaforandringerne og man saver den gren over man sidder på og endda med vilje 🙄

Herunder et udpluk hvor Putin gør grin med Tyskernes prioritering og for en gang skyld giver jeg Putin ret 😀

“ I 2010 var den russiske præsident til en handelskonference i Berlin. I en futuristisk indrettet sal med turkise neonlys sad han på scenen med en håndfuld tyske erhvervsfolk, da diskussion blev drejet hen på energipolitik.

»Jeg forstår ikke, hvad Tyskland har imod atomkraft?« sagde Putin og løftede sine utydelige øjenbryn. »Nu vil jeg jo nødig kommentere på det,« fortsatte han provokerende, og høstede de første grin.

»Men hvordan har tyskerne tænkt sig at varme deres huse? I vil ikke have vores gas, I vil ikke have atomkraft. Har I tænkt jer at varme op med brænde? Og i så fald slipper I måske alligevel ikke for at importere træ fra Sibiren.«

Klippet blev efterfølgende cirkuleret af de russiske statsmedier.

»Putin trolls Germany,« skrev Russia Insight i overskriften.”

https://www.information.dk/moti/2019/01/atomkraft-klimakampens-oemme-punkt

• #3   10. nov 2022 Brok S jaaaa folk vil have den rene grønne energi eksempelvis fra vindmølle (bare de ikke er til gene for den enkelte) altså ikke står i folks baghave og ligeså kan vi tage solcelleparker som folk jo heller ikke ønsker sig i deres nærhver og så går vi lidt længere og tænker i et godt gamle dags affaldskræftværk der jo helst heller ikke må lugte og igen folk med brændeovn der heller ikke må ku lugtes og så tager vi da lige de forskellige grønne energiers affaldsproblem - så hvorfor ikke atomkraft og der kan da ikke sku bygges ret mange for at give Danmark energi nok smiley

• #4   10. nov 2022 Cody N et godt link og jeg siger da ja tak til atomkraft og det fylder også mindre og de sku som jeg husker kun blevet bedre med tiden og ja så kommer talen om atomkraftværksulykker og hvor i sådan kun sku ku ske en gang ud af 1000. år og der må jeg så sige at vi desværre har taget mange atomkraftværksulykker på forskud - men ja de er jo mere sikker nu til dags og de udleder jo heller ikke CO2 - så hvorfor vente.

• #5   10. nov 2022 Jeg kom til at tænke i dæmninger de er jo gode - men igen så sker der en masse og eksempelvis bliver folk jo fjernet fra deres landsbyer der har været i deres familie i århundrede og dyrelivet bliver også berørt - dog ser man hvordan der laves fiske trapper - sluser - men i flere af de store floder er der jo bygget dæmning efter dæmning og man kan vel dårligt argumenter imod deres dæmninger da de fleste jo har brug for energi smiley

Kommentér på:
Tre Atomkraftværker står stille.

Annonce