{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
322 visninger | Oprettet:

Recession. {{forumTopicSubject}}

Ja de fleste af os har kun hørt om dem og aldrig oplevet dem - men den kommer som regel når der er uro i verden uro på det økonomiske verdensmarked og stigende inflation som gør at alt stiger og det gør jo at fabriker og arbejdspladser må lukke grundet konkurs og ellers så også dem der kan se at det bare ikke kan løbe rundt økonomisk.
Men der må findes en måde at stoppe en recession på og hvis man nu sku stoppe den vil det jo ku lader sig gøre ved at søger for ro i eget land - søger for at de mest vigtige ting så som energi - vand og de mest normale fødevare fik en fast normal pris - det vil give en økonomisk ro og jeg tror på at resten kom af sig selv eller måske efter en økonomisk kickstart.
Og de fleste har jo nok hørt om recessionen i 1930-erne i USA og hvor Empire Stat Building 381 meter stolthed og var starten på recessionens afslutning i USA.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Recession.
  • #1   17. nov 2022 Ja Leon som eksperterne siger:

“ Den danske økonomi kan i 2022 blive ramt af en mild recession efter et større opsving under pandemien. Det er krigen i Ukraine, en høj inflation og de stigende renter, der ventes at lægge en dæmper på de økonomiske udsigter. “

Recession kommer næsten altid efter en periode med høj beskæftigelse, stigende forbrug og høje priser på alting (inflation).
    Når luften derefter går af ballonen (recession) falder det hele tilbage til et normalt leje så intet er så skidt at det ikke er godt for noget 😀

• #3   17. nov 2022 Cody N ja det kan jo heller ikke kun gå op af og uden nedtur kommer der jo ingen opture og uro/krig gør kun skade.

• #4   17. nov 2022 Jojo dejligt at det vender nu - dog glemmer jeg ikke de svageste og de fattige dem står jeg last og brast med smiley

Kommentér på:
Recession.

Annonce