203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

21 årig nyvalgt politikker, kan ikke svare på spørgsmål? 21 årig nyvalgt politikker, kan ikke svare på spørgsmål?

https://www.bt.dk/politik/nyvalgt-folketingsmedlem-jeg-kom-herind-for-en-hyggesnak

21 årig, nyvalgt politikker til Folketinget, kan ikke engang svare på et enkelt spørgsmål uden at komme med totalt sludder!

Hun har taget en gymnasieuddannelse, været salgsassistent i Partyland.
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2022-11-03-farvel-til-partyland-21-aarig-skal-i-folketinget

Hvad laver en 21 årig i Folketinget?

Hvilken livserfaring kan hun komme med?

Hvilken forståelse for almindelige borgere kan så ung en pige ha'?

Hvad mener I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  21 årig nyvalgt politikker, kan ikke svare på spørgsmål?
  • #2   17. nov 2022 Sandt at nogen må mene at hun skal i Folketinget.

Men det er jo lidt nemt at promovere sig, til at få støtte fra sit parti, lære udenad de rette ord og vendinger så man bliver valgt.

Men det er jo så åbenbart ikke helt nemt at svare på spørgsmål, som man burde vide og kan besvare når man er medlem af et parti, ikke mindst er nået så langt som til Folketinget.

Det er helt forkert!

Som jeg før har nævnt, så er det nødvendigt med uddannelse, normalt arbejde i en del år, før man burde få lov til at komme så langt som til Folketinget.

Der er ingen livserfaring at ta' af. Hjernen er ikke engang fuldt udviklet.

• #3   17. nov 2022 erfaring som 21-årig jo de findes meeeeeeeeeen det er jo ikke ligesom i de gode gamle dage hvor man ku have arbejdserfaring som 12-13-14. årig.

• #6   18. nov 2022 Det er som vi bestemmer, vi har dem vi fortjener.

Christina Krzyrosiak Hansen (født 24. november 1992 i Holbæk) er en dansk socialdemokratisk lokalpolitiker i Holbæk Kommune. Informationen kan være hentet fra Wikidata. Siden kommunalvalget 2013 har hun siddet i Holbæks kommunalbestyrelse, og efter valget i 2017 blev hun Danmarks yngste borgmester nogensinde.

Men det er godt nok sørgeligt, at et parti som LA får succes på grund af Tik Tok og en
    ny måde, at føre valgkamp på. LA formanden er jo også ung 17. oktober 1991 så
    jeg tror vi skal håbe på at magt ikke korruptere men desværre er det nok kun et håb,

• #7   23. nov 2022 Jeg har det sådan mht til valg - sæt nu den spærregrænse op, dernæst burde det også være på sin plads, at de valgte har et CV, der kan give kompetencer til at være opstillings parate og hvad mener jeg egentlig med det ??

Adgangskrav til at være kompetent, hvorfor kan samfundets borgere ikke kræve det, det siger sig selv, at være 21 år, du er faktisk ikke færdig med at gå i skole endnu, skulle være kompetent til at blive valgt ind i Folketinget, det er dybt godnat og meget bekymrende dybt dybt bekymrende.

Kommentér på:
21 årig nyvalgt politikker, kan ikke svare på spørgsmål?

Annonce