{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

Der er håb endnu. {{forumTopicSubject}}

Ja med tanken om hvordan vi altid høre om de dårlige oplevelser om hjemmeplejen bliver jeg altså nød til at fortælle at der stadig er håb og ja det sker at jeg møder folk der arbejder i hjemmeplejen og når jeg høre om hvordan deres positive måde at arbejde i hjemmeplejen gør at dem de kommer på besøg hos - bare får en dag hvor der smiles og på den positive måde kan nyde dagen.
Jeg må takke dem der arbejder med hjertet inden for hjemmeplejen for jeg tror ikke på at det altid er let + i skal pas-på-tiden smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der er håb endnu.
  • #2   8. dec 2022 Jeg tænker mere på, hvor mange af os der ikke vil ønske, at komme på plejehjem?

Jeg er en af dem, og er ved at tilrettelægge mine sidste mdr, år eller hvor meget det nu bliver. Men det bliver ikke på et dansk plejehjem det er sikkert.

Og det er ikke på grund af personalet, men den politiske uformående med ældre medborgere. Særlig den del der har mindst penge.

• #3   8. dec 2022 Læste igår at en kommune hæver prisen for mad på plejehjem.

Prisen var 3000 kr. pr. mdr. nu skal den være 6000 kr. pr. mdr.

En stigning på det dobbelte? Synes det er frækt!

Før var maden bagudbetalt, nu skal den forudbetales, altså skal der lægges 12.000 kr. den første måned efter stigningen.

Det kan de fleste ældre ikke betale, så kommunen 'tilbyder' en afdragsordning, med renter for lånet.

Synes det er tarveligt, for så meget koster maden altså ikke. Ældre spiser heller ikke så meget.

• #4   8. dec 2022 Hello Kitty Ja netop og dem vil jeg altså også høre om det er jo ikke altid det negative der skal frem - de gode ting må også godt komme frem. smiley

• #5   8. dec 2022 Brok S jeg må give dig ret - men der er stadigt håb smiley

• #6   8. dec 2022 Cris7 ja det er helt væk og man må håber at det er en AND og ellers må der da stå en eller flere personer må stå til regnskab for sådan stigning - det er jo i min verden tyveri ved højlys dag over for de ældre.

Kommentér på:
Der er håb endnu.

Annonce