{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Kritik af kritikker! {{forumTopicSubject}}

Nærmest hver dag, samt over længere tid, bliver vi her på siden, bombarderet med kritiske, nærmest hadefulde oplæg omkring Ukraine, deres præsident, samt befolkningen.

Det er helt iorden at være kritisk omkring det som sker. For naturligvis sker der også fejl fra Ukrainsk side i 'kampens hede'.
Men Ukraine havde ikke fortjent at blive indvaderet fra første færd af.

Men hvor er de kritiske oplæg, fra samme kritikker, når det gælder Putin, som startede denne frygtelige krig?

Putin, som med sin 'særlige operation',(krig), har kastet verden ud i et kaos?

En europæisk suveræn stat er blevet angrebet, hvor muligheden for at flere omkring-liggende lande rundt om Rusland kan være i fare for at lide samme skæbne.

Som sagt er det iorden at være kritisk omkring ting der sker. Men er man kritisk omkring noget, så er man også nødt til at kunne tåle kritik af det man mener/skriver, uden at det får konsekvenser for dem som evt. ikke er enige.

Hvordan ser I på det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kritik af kritikker!
  • #2   10. dec 2022 Ja, JoJo, den russiske vodka skal man ikke kimse af. smiley

Zelensky udstiller vores svaghed, vi vil godt ha vores frihed, men det skal helst ikke går ud over vores pung. Jeg kan godt huske den Berlinske mur, vi jublede alle da den blev revet ned, men da den startede at koste os blev vi tavs.jvf. jojo

Rigtigt.
    Men som kritikkeren nævner, så jublede mange i Østberlin ikke. ?

Men hvis man har levet og været vant til at leve i et jerngreb, så tar' det tid at gøre sig fri for den måde man har levet og opvokset på.

Der er ikke noget der hedder demokrati/menneskerettigheder i Rusland, for hvis nogen skulle forsøge, internt at oplyse om det, så falder hammeren.

En anden kritikker, mener at demokrati er lig med neolibralisme, hvor pengene alene styrer.

Der er såmænd delvist sandt nok, Penge styrer allerede alt i verden.

Men demokrati er meget mere, for det er folket der bestemmer og kan vælge en leder. Ikke en leder, som Putin, og andre lande, hvor der ikke er nogen afslutning på deres lederskab.

Ikke som den afstemming der foregik i Ukraine, hvor folk ikke havde noget valg fordi de stod med 'kuglen mod panden'.

• #10   11. dec 2022 #6 Alis

Til det vil jeg sige det samme som du sagde til et af mine indlæg - sikke noget sludder. Ikke min normale stil, men jeg har begrundet i mit forrige indlæg. jvf. Alis

Til forskel fra dig, er det helt iorden hvis du mener at jeg skriver noget sludder. Jeg tager det på ingen måde som et personangreb.

• #11   11. dec 2022 Om jeg begriber, hvordan nogen mennesker kan sympatisere med Putin, en krigsliderlig led møgsvin, diktator og har et samfund med mundkurv på i bedste Nordkorea stil, det fatter jeg ikke.

Og Alis, nu har du siddet og prædiket i 15 år om, at vold og krig er no go, dialog er vejen frem og så sidder du indlæg efter indlæg og forsvar sådan et kynisk umenneske som Putin, du er da vendt 180 gr på en tallerken.

• #19   12. dec 2022 #12 - Tante 1 og Tante 2 - Jeg vil foreslå, at I lægger billet ind, jeg er lige ved at tro, han vil have jer begge 2 (Putin) - og dit personangreb betyder intet, du fortsætter bare, som du plejer at gøre smiley smiley smiley smiley smiley

Kommentér på:
Kritik af kritikker!

Annonce