306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad skal du/I lave i aften Hvad skal du/I lave i aften

Vanen tro smider jeg en knude i ovnen i vores dejlige udestue hvor vi har godt udsyn til både fjernsyn og fyrværkeri 📺🎇
Min søde hustru dukker op med noget spiseligt på et tidspunkt og til maden skåler vi i en god øl 🍻
Kaffen står “daddy” for og dertil hjemmelavede småkager og vanen tro skal der god Renault cognac i glasset 🥃
Aftenen igennem skyller jeg lidt flere 🍺 ned indtil vi når midnat hvor kransekage og boblevinen kommer på bordet og vi skåler til rådhusklokkerne 🥂
Aftenen igennem er tankerne gået til det stakkels Ukrainske folk der også idag måtte lide under endnu en byge af missiler alt imens terroristen Putin ønskede russerne godt nytår 🤬 føj.

Det var lige en nytårs hilsen herfra - hvad har i andre på programmet ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal du/I lave i aften
  • #1   31. dec 2022 Oh, det lyder som en fantastisk god og hyggelig aften Cody.

Alt godt til dig og din kone. smiley

• #2   31. dec 2022 Tak Jetset og lige over til dig 🍻

• #5   31. dec 2022 Det lyder så hyggeligt og bare det, uden stress og opvarte gæster. Jeg er desværre ikke på toppen, så jeg bliver nød til at pleje mig selv og passe mine søde Katte, selvom jeg godt kan få spat af ikke at vide, hvor de er nu, men de kommer nok.

Et rigtigt godt og lykkebringende nytår til dig og dine kære og lad os se, hvad 2023 kan bringe, tænk om mit nytårsønske skulle gå i opfyldelse, jeg håber Putin ryger med en kæmpe raket smiley smiley smiley

• #6   31. dec 2022 Tak til jer alle for at fortælle om jeres nytårsaften og god bedring til dig Jetset.
    Må hellere slutte nu hvor jeg kun er halv vissen 😅

• #7   31. dec 2022 Bare du lover mig at passe godt på dig selv, vi vil ikke undvære dig smiley - S K Å L smiley

• #8   1. jan 2023 Ja jeg kom jo lidt sent på og en nydelse at høre om jeres nytårsaften - dog må jeg sige til Hallo Kitty at spise fra en raclette gør at man jo nærmest dør af sult om jeg forsætter nu ved jeg ikke lige og klokken er kun 02:27 så natten er ung smiley

• #9   1. jan 2023 Tak Jetset jeg passede skam godt på mig selv, men hvad med dig ?
    Måske har du fået Corona 🤔

Jeg tog lige en selfie da jeg stod op i morges 😂

profilbillede
  • #10   2. jan 2023 Jamen Cody smiley - du ser fantastisk ud også om morgenen, selv efter en festaften smiley smiley smiley

Jeg synes at kan mærke, at det går den rigtige vej, så håb forude smiley

Kommentér på:
Hvad skal du/I lave i aften

Annonce