178 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Klimaforandringer eller hvad. Klimaforandringer eller hvad.

Ja nu hørte jeg om hvordan klimaforandringerne i 2022 har kostet 1000 milliarder og når jeg så tænker på hvordan vi i længere tid har hørt om hvordan der mangler sne i bjergene og hvordan det nu på det nærmeste sner ekstremt i bjergene og ligeså hvordan vi flere steder ser ekstremt regnvejr/uvejr og igen hvordan vi i Danmark har og får så meget regn at vi vel er ved at slå endnu en rekord - som vi slog varme rekord i Danmark og ligeså i mange Europæiske lande og igen med tørke til følge.
Tænker jeg på om vi må i gang med en klimapleje + en pleje af alle de steder hvor mennesker og dyr OSV lever og der ku et af tiltagene være plastikfiskeri - opsamling af skrald på verdensplan og for at sige det ligeud skal der være penge i lortet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Klimaforandringer eller hvad.
  • #1   11. jan 2023 Leon, jeg tror ikke vi kan rede verden, hvis ikke magthaverne vil betale,
    for vi er jo ikke kommet videre end da jeg første gang hørte om, hvordan regnskoven blev fjernet på grund af pengenes magt, selv om alle kloge fortalte de langtid skade der ville være.

Jeg tror ikke vi kan rede meget, hvis ikke pengene går til nye opfindelser der kan afhjælpe vores dumhed.

Men ser vi på verden lige nu så handler det mere om krig og magt end om jordens overlevelse.

Uvenskabet i verden bliver nok dens undergang.

• #2   11. jan 2023 Brok S trods det at vi har vores forskellige meninger tror jeg på at vi begge to i den sidste ende vil det samme - fred på jord + en ren planet smiley

• #4   11. jan 2023 Alis C næsten enig jeg er sikker på at uanset hvad overlever jorden mennesket smiley

Kommentér på:
Klimaforandringer eller hvad.

Annonce