{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
265 visninger | Oprettet:

Nye Borgerlige {{forumTopicSubject}}

Kan nye borgerlige overleve uden kølerfiguren Pernille - det er yderst tvivlsomt og partiet minder idag lidt om LA.

https://www.altinget.dk/artikel/tidligere-nb-raadgiver-vermunds-exit-laegger-nye-borgerlige-i-koma-som-de-maaske-aldrig-vaagner-fra-igen

Partiet har indkaldt til møde med det ene formål at finde en ny formand.
https://www.berlingske.dk/politik/nye-borgerlige-indkalder-hovedbestyrelse-om-formandsskifte

Lars Bøje Mathiesen og Mikkel Bjørn er nævnt som mulige kandidater, men de er nok ukendte for de fleste og det er netop problemet med partier der har en altoverskyggende formand.

Jeg tror partiet får svært ved at overleve uden PV.
Hvad tror i andre ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye Borgerlige
  • #1   17. jan 2023 Det bliver svært, PV er frontfiguren, det samtlige partier gør fejl i, at formændene ser og hører vi alt for meget, de skulle uddelegere opgaverne på flere partifæller, så ville tabet ikke være så stort.

Meget kan siges om kølerfiguren smiley - hun har sagt fra dag 1, at hun ikke ønsker at blive levebrødspolitiker, så det har de vidst hele tiden, og det synes jeg, skal respekteres, hun har nok også indset på nuværende tidspunkt, at de næste 4 år, får de ikke en skid, og jeg tror hun har alt for meget krudt til at vente på det, hun vil videre, hun vil være arkitekt på selvstændig vis.

Men hun formåede at få et parti op at stå, hatten af for det.

Lars Bøje skal ikke overtage, derimod Mikkel Bjørn, synes han har mere karisma på en måde flere kan lide.

• #3   17. jan 2023 Jeg ser spændt på smiley

• #5   17. jan 2023 #2 - det er det, du må finde dig i, når du vil leve i et demokrati, prøv Rusland eller Kina, så ville du nok blive tilfreds, der er de nemlig kommunister, og du behøver ikke tage stilling til noget.

• #7   18. jan 2023 Ham, Lars Bøje, oj, har hørt ham i Folketinget flere gange.

Det er så man krummer tæ'er, over hans latterlige indsigelser/spørgsmål.

Lad 'nye borgerlige', forsvinde.

• #8   18. jan 2023 Ja Cris7 det var ham der havnede i en shitstorm da han kom med tåbelige udtalelser omkring forslaget om gratis hygiejne produkter til kvinder.
    Nu har medstifter og næstformand Sejer også meldt sig ud så nu går det for alvor ned ad bakke 😬

• #9   18. jan 2023 Sikken et stemme antal der må findes i lille Danmark og jeg vil nok trække nogle nuller fra smiley

• #10   19. jan 2023 Efter hvad jeg kan forstå, så har Sejer ikke meldt sig helt ud, han vil stadig være der, men noget må være sket, som vi ikke ved, mon det ville være noget for Riskær eller er han en færdig mand ??

• #11   20. jan 2023 Godt spørgsmål Jetset.
    Jeg måtte lige Google og minsandten om ikke han er anklaget igen igen - dennegang fordi han menes at have ageret som direktør på trods af det 14 år gamle forbud der forbød ham at stå i spidsen for en virksomhed.
    https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ny-sag-riskaer-i-retten/9591302

• #12   20. jan 2023 Gud Fader - så dropper vi ham, han lærer det aldrig smiley

Kommentér på:
Nye Borgerlige

Annonce